Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از کمک ۵۲ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومانی مردم به مراکز نیکوکاری خبر داد و گفت: مبلغ ذکر شده  درسال ۹۸ برای امور نیازمندان دریافت شد.

به گزارش ایسنا، سید ابوالفضل پرپنچی، با بیان اینکه مراکز نیکوکاری با هدف نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری ایجاد شده‌اند، افزود: این مراکز توسط مردم اداره می‌شوند و به صورت محله محور با شناسایی خیران و نیازمندان هر محله از طریق خیران به نیازمندان کمک رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هم اکنون  ۲۶۷ مرکز نیکوکاری در استان تهران وجود دارد ، بیان کرد: ۱۲۴ مرکز با محوریت مساجد در محله‌ها فرهنگ نوع دوستی را گسترش می‌دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: مردم نیک اندیش استان در  سال گذشته ۵۲ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان به صورت نقدی، غیر نقدی برای امور نیازمندان به مراکر نیکوکاری کمک کرده‌اند.

پرپنچی افزود: ۱۹ هزار و ۱۸۸ نفر در سال گذشته از خدمات و کمک‌های مراکز نیکوکاری بهره مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: مراکز نیکوکاری در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک هزینه خرید جهیزیه و مالی به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران تاکیدکرد: در مراکز نیکوکاری اطلاعات نیازمندان و نیکوکاران محرمانه هستند و کمک‌های جمع‌آوری شده دراین مراکز با حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان بدون بروکراسی اداری بین آن‌ها توزیع می‌شود.

پرپنچی با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۴ مرکز نیکوکاری در روستاهای استان تهران فعالیت دارند، گفت: هفت مرکز نیکوکاری نیر با مدیریت بانوان به نیازمندان خدمت ارائه می  دهند.

وی تصریح کرد: توسعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری، شناسایی ظرفیت‌های محله‌ها، شناسایی نیازمندان واقعی محله‌ها، شناسایی خیران، ارتقا اعتماد نیکوکاران و پایداری مشارکت آنها و پیوند توانمندی‌های مردم با نیازهای محرومان از جمله اهداف و کارکردهای راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در استان هستند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی خیریه مراکز نیکوکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا، محمد فرهاد اظهار کرد: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره‌مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

فرهاد خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

کد خبر 745555

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی شهرستان گناباد
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • بهره مندی اهالی روستای هفتوان سلماس از آب سالم و بهداشتی
  • دنیا، راه ورود به بهشت و بهره‌مندی از لذات آن است
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان