Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:49:29 GMT

تصادف شدید ۲۰۶ با گاردریل در اتوبان پردیسان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۸۵۱

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از مجروح شدن یک نفر بر اثر برخورد سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل‌ در بزرگراه حکیم خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محدوده حکیم غرب به شرق پردیسان، بلافاصله ماموران پلیس راهور پایتخت به همراه گروه‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این حادثه بر اثر لایی کشی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه صورت گرفته که راننده ۲۰۶ با توجه به سرعت زیاد، دیگر نتوانسته خودروی خود را کنترل کند و از مسیر و راه خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود، به شدت با گاردریل‌های کناری اتوبان برخورد می‌کند که یک شاخه از این گاردریل‌ها وارد اطاق خودرو شده و از آن طرف بیرون آمده است.

وی تصریح کرد: در این حادثه، راننده سواری پژو که در داخل خودرو سواری‌اش محبوس شده بود، با حضور عوامل آتش نشانی خارج و به علت شدت جراحات وارده به کمک ماموران امدادی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام حواس خود را فقط به رانندگی معطوف دارند و از عجله و شتاب خودداری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه مجروح تصادف برخورد گاردریل بزرگراه حکیم کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علیرغم وعده تکراری مسئول راه استان برای آسفالت و نصب گاردریل در این مسیر، یک دستگاه سواری پژو پارس به دره سقوط کرد و موجب مصدومیت شدید راننده و خسارت عمده به خودرو شد.   اواخر سال گذشته مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان در گفت و گوی خبری وعده داده بود که آسفالت جاده کلج به سیردان آغاز خواهد شد.   با گذشت بیش از یکماه از فصل بهار هنوز اقدام عملی انجام نشده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان