Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، وزارت بهداشت اسرائیل امروز -شنبه- اعلام کرد که ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۰ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی ثبت شده است.

براساس آمار جدید، مجموع مبتلایان به هفت هزار و ۵۸۹ نفر رسیده است.

در باینیه وزارت بهداشت اسرائیل آمده است که تاکنون ۴۲ تن بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند و همچنان ۱۱۵ نفر وضعیت وخیمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات اسرائیل پیش از این در برخی منطق حضور یهودیان افراطی را ممنوع اعلام کرده و با اعلام حالت اضطراری این مناطق را به طور کامل بستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اسرائیل کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز سه شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد که در اثر این حملات ۳۲ فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و ۵۹ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و چهار هزار و ۱۸۳ نفر رسید و هفتاد و هفت هزار و ۱۴۳ نفر هم تاکنون زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، شماری از قربانیان فلسطینی همچنان در زیر آوار‌ها و جاده‌ها قرار دارند و نیرو‌های امداد و نجات قادر به دسترسی به آنان نیستند.

 

دیگر خبرها

  • هیاتی از مصر به سرزمین‌های اشغالی می‌رود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟
  • حمله پهپادی سنگین حزب الله به بندر حیفا اسرائیل+ فیلم/افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۱۸۳ تن
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی