Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:56:14 GMT

سه تن مواد ضدغفونی در روستاهای مهریز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۹۹۳۴

سه تن مواد ضدغفونی در روستاهای مهریز توزیع شد

محمود اکبری روزشنبه در گفت و گو با ایرنا از توزیع هزار عدد ماسک خبر داد که با همکاری خیران و پیگیری این اداره انجام شد.

وی به اقدام‌های این اداره در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: ۳۲ هزار و ۳۲۸ میلیون ریال اقلام مورد نیاز اعضای شرکت تعاونی از سوی فروشگاه‌های مصرف تهیه و توزیع شد.

این مسوول از صدور ۳۹۶ پروانه نظام صنفی کشاورزی خبر داد و یادآور شد: این تشکل با هدف دفاع از حقوق و منافع صنفی در زمینه تولید، هویت‌بخشی به مشاغل، تامین امکانات و خدمات اجتماعی تولیدکنندگان و بهره‌برداران با ۳۹۶ نفر مشغول فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اکبری شبکه تعاونی‌های تحت نظارت اداره برای تامین نیازهای اعضا و روستاییان ۹۹۴ تن انواع کود شیمیایی و ۲۷ هزار و ۶۰۵ تن انواع نهاده‌های دامی را توزیع کرد.

رییس تعاون روستایی مهریز افزود: همچنین سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۶۶ تن شیر در ۲ ایستگاه شیر شرکت تعاونی دامداران منطقه خریداری شد.

هم اکنون پنج شرکت تعاونی روستایی، چهار تعاونی کشاورزی، یک تعاونی تولید روستایی و  یک نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان مهریز فعالیت دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و هم اکنون حدود ۳۰ درصد این افراد در روستاهای بخش مرکزی سکونت دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تعاونی یزد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تعاونی یزد بهداشت و سلامت ویروس کرونا تعاونی یزد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز مشهد، موضوع در دستور قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو اقدام به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز می‌کرد که مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی ۶ هزار عدد انواع قرص و ۲۱ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

وی بیان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی مهر و موم شد و فرد متخلف روانه دادسرا شد.

کد خبر 6086944

دیگر خبرها

  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود