Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله قاسمی پیربلوطی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره ورود به‌موقع دانشگاه آزاد اسلامی به جریان کمک‌رسانی و مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی واحد شهرقدس بعد از چندین هفته فعالیت جهادی و تولید ژل‌های ضدعفونی کننده توانست مجوزات لازم از وزارت بهداشت اخذ کند و در تأمین مواد ضدعفونی غرب استان تهران مؤثر ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاهی غرب استان تهران با مبالغی را به عنوان خیریه به حساب مرکز تحقیقات واریز کردند که کمک شایانی در ادامه روند تولید مواد ضدعفونی و توزیع آن در منطقه غرب استان تهران به‌شمار می‌رود. دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سپاه پاسداران منطقه و امام جمعه شهرقدس نیز در پیش‌برد اقدامات جهادی دانشگاه نقش قابل‌توجهی داشتند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بیان کرد: مکانیزاسیون خطوط تولید ژل و محلول‌های ضدعفونی برای توسعه تولیدات در دستور کار قرار گرفته است ولی اکنون با چالش تأمین مواد اولیه ازجمله الکل مواجهه هستیم. در شرایط کنونی کشور، خرید و تأمین الکل با مقادیر بالا به سختی صورت می‌گیرد و روند تولید را تا حدودی کند کرده است.

قاسمی پیربلوطی با اشاره به آغاز کلاس‌های آموزش مجازی برای دانشجویان واحدهای دانشگاهی غرب استان تهران، عنوان کرد: واحدهای غرب استان از 27 اسفند به‌صورت جدی به‌ازای هر استاد، یک مشخصه درسی، آموزش‌های مجازی را آغاز کرده است. اکنون با اجرایی شدن مصوبات کمیته ویژه دانشگاه، 25 هزار دانشجو در سه واحد دانشگاهی غرب استان مشمول آموزش‌های مجازی می‌شوند.

وی ادامه داد: تمامی مشخصه‌های درسی در واحدهای دانشگاهی شهرقدس، ملارد و صفادشت در سامانه آموزش مجازی دانشگاه تعریف شده است. اکنون 35 نفر از متخصصان حوزه آی‌تی به‌صورت آنلاین آماده پاسخ به سوالات دانشجویان و اساتید جهت برگزاری کلاس‌ها، هستند.

سرپرست واحدهای دانشگاهی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: برای اساتیدی که آشنایی کافی با روش‌های نوین برگزاری کلاس‌های درسی ندارند، کلاس‌های هوشمند درحال تجهیز است. آنها می‌توانند باحضور در دانشگاه از امکانات مهیا شده برای برگزاری کلاس‌های آنلاین استفاده کنند. همچنین درحال تجهیز اتاق جلسات دفاع برای برگزاری این جلسات به‌صورت ویدئو کنفرانس هستیم.

قاسمی پیربلوطی گفت: کلاس‌های عملی و امتحانات دو موضوع بسیار با اهمیت هستند که پیش‌بینی می‌شود پس از شکست ویروس کرونا در هفته‌های پایانی نیمسال جاری به‌صورت فشرده جبران شوند.

انتهای پیام/

358 / 167 کلاس های مجازی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد شهر قدس عبدالله قاسمی پیربلوطی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کلاس های مجازی دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد شهر قدس دانشگاهی غرب استان واحدهای دانشگاهی غرب استان تهران دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند

دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (بدون آزمون - استعداد درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجو پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به درخواست دانشکده مطالعات جهان و بر اساس مجوز ایجاد رشته و پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری در دوره کارشناسی ارشد، این دانشگاه از بین دانشجویان مقطع کارشناسی، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در رشته مطالعات چین؛ نظام قدرت جهانی؛ جهانی شدن و فرهنگ، از طریق استعداد درخشان دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۲.ut.ac.ir، سپس روی قسمت پذیرش داوطلبان استعداد درخشان کلیک نمائید. پذیرش و ثبت نام از تاریخ ۰۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ ‬ لغایت ‬ ۲۱/‏۰۲/‏۱۴۰۳ ‬ خواهد بود.

**تذکرات مهم

رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی متقاضی مرتبط باشد.
داوطلبان فقط در یک رشته می‌توانند ثبت نام نمایند.
تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، مجاز نیست.
مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.
پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.
شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف نموده‌اید برای تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج یادداشت نمائید.
نیاز به تکمیل شماره مجوز نامه در فرم ثبت نام الکترونیکی نیست و در تأیید آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟