Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: فرزین با همدستی یکی از دوستانش در بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر دست به سرقت انباری های تهران می زدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ ناصری در تشریح خبر سرپرست پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: روز 7 فروردین ماه امسال یک فقره پرونده به همراه دو نفر مظنون به سرقت از اماکن توسط کلانتری 148 انقلاب برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری ادامه داد: محتویات پرونده حکایت از آن داشته که مأموران گشت کلانتری حین گشت زنی در محدوده خیابان ولیعصر به خودروی پراید با دو نفر سرنشین مظنون که بلافاصله خودرو متوقف و در بازرسی از خودروی مذکور تعداد 7 کیسه برج ده کیلوی کشف شد و خود را رامین و فرزین هر دو 30 ساله معرفی کردند.

در تحقیقات صورت گرفته از متهمان ادعا کردند شغل ما برنج فروشی است و بصورت گردشی اقدام به فروش برنج ها می کنیم.

کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات پلیسی خود با بررسی سوابق کیفری هردو مظنون مشخص شد فرزین دارای یک فقره سابقه سرقت در زمینه اماکن است.

وی افزود: کارآگاهان با این سرنخ به سراغ فرزین رفتند و در ادامه تحقیقات وی به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن قبولی سرقت به اتفاق همدست اش گفت: در حدوده یکماه است به این شیوه در حال سرقت هستیم.

با مشخص شدن این موضوع رامین هم چاره ای جز بیان حقیقت را نداشته و به 6 فقره سرقت از انباری منازل در محدوده خیابان ولیعصر و بلوار کشاورز اعتراف کرد و اظهار داشت: با شناسایی درب پارکینگ های فاقد ایمنی وارد پارکینگ شده و با تخریب قفل انباریها اقدام به سرقت اموال از قبیل: برنج- دوچرخه- ابزار آلات صنعتی- ضبط و پخش – آیفون تصویری و... کرده و اموال را به مالخری بنام جمشید 40 ساله در محدوده جنوبی شهر به قیمت پایینتری فروخته و پول حاصله را صرف خوشگذرانی می کردیم.

بدنبال اظهارات سارقان با هماهنگی بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه شش تهران دستور دستگیری خریدار اموال مسروقه صادر شد که بلافاصله مالخر در مخفیگاه اش دستگیر و به جرم خود معترف و اموال مسروقه قابل توجهه ی کشف و به پایگاه منتقل گردید.

سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری در پایان گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان به جرم خود و کشف اموال مسروقه به ارزش تقریبی یکصد میلیون تومان و شناسایی مالباختگان ، اموال با دستور بازپرس پرونده به شکات مسترد گردید و متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث پلیس سرقت جرم زندان اخبار حوادث پایتخت فرزین عکس دزد تهران کرونا کرونا در جهان فیلم ویروس عکس تلگرام ویروس کرونا اخبار تهران بیمارستان کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سلطانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به گستردگی حجم سرقت‌های به وقوع پیوسته در تبریز تیمی ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل سرقت را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: با اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان حرفه‌ای سابقه دار شناسایی و طی عملیات‌های هدفمند پلیسی دستگیر و جهت انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سلطانی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۳۳ فقره سرقت خودرو، محتویات و قطعات خودرو به ارزش ۵۰ میلیار ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع ۱۱ نفر دستگیر و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت:به منظور پیشگیری از این گونه جرایم به شهروندان توصیه می شود اماکن و وسایل خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی یا نگهبان ثابت و دوربین‌های کنترل کننده مجهز کنند و درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

دیگر خبرها

  • جزئیات قتل وحشتناک نوه به دست مادربزرگ سنگدل
  • خواستگاری با انگیزه سرقت و اخاذی
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری سارقان بزرگراه صدر در شمال کشور
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • شناسایی و دستگیری سارقان در شهرستان های نیشابور و خلیل آباد
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج  
  • سارقان تجهیزات پزشکی در دام پلیس البرز
  • جمعه‌های تهرانی‌ها در اواخر دهه‌ی ۳۰؛ از تماشای معرکه‌گیری تا رفتن به سینما و کافه