Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@18:39:56 GMT

رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۰۹۲

رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک برگزار می‌شود

فرجی گفت: رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک روز هجدهم فروردین با هدف گندزدایی و ضدعفونی معابر و حواشی بجنورد جهت ریشه کنی کرونا برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسماعیل فرجی، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت:  رزمایش سراسری  دفاع بیولوژیک، گندزدایی و ضدعفونی معابر سطح شهرستان بجنورد، مرکز خراسان شمالی جهت مبارزه و ریشه کن کردن ویروس کرونا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این رزمایش با مشارکت تیپ مردم پایه حضرت جوادالائمه و گردان جنگ نوین و ناحیه بجنورد صبح روز دوشنبه از ساعت 8 صبح با حضور 100 نفر از پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بجنورد اجرایی می شود.

سرهنگ فرجی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خراسان شمالی از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در استان آمادگی اش را جهت کمک به دستگاه های اجرایی به خصوص دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها که در ستاد مقابله با ویروس کرونا فعال هستند اعلام کرد  که تمام امکانات، توانمندی و تجهیزات سپاه استان را جهت پیشگیری و مقابله با این ویروس انجام دهد.

وی هدف از اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک را ضدعفونی ،گندزدایی و رفع آلودگی از اماکن مورد نظر از جمله معابر اصلی، مناطق و محلات آلوده، بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت ، حواشی شهر عنوان کرد و گفت: انجام این رزمایش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

سرهنگ فرجی خاطرنشان کرد: 83 دستگاه سم پاشی دستی و خودرویی، 130 دستگاه موتورسیکلت، 5 دستگاه وانت نیسان، 5 دستگاه مزدا، 30 دستگاه تویتا و سایر تجیهزات برای انجام این رزمایش در حالت آمادگی قرار دارند.

وی اضافه کرد: همچنین طی روزهای آتی این رزمایش در شهرستان های شیروان و اسفراین انجام خواهد شد و سپاه استان این آمادگی را دارد که در سایر شهرستان ها نیز رزمایش دفاع بیولوژیک را اجرایی کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دفاع بیولوژیک رزمایش سراسری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران ویژه فیلم سینمایی «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش با حضور امیرحسین آرمان، روح الله زمانی، امیرحسین شام‌بیاتی، راهله لطفی بازیگران و محمد عسگری کارگردان و حبیب‌ والی‌نژاد تهیه کننده فیلم در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.

در این اکران ویژه که با حضور امیر سرتیپ احمد دادبین مشاور فرماندهی کل ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و سایر فرماندهان برگزار شد، علاوه بر تجلیل از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی که با هدف نمایش رشادت‌ها و دلاورمردی‌های خلبان هوانیروز ارتش شهید علی‌اکبر شیرودی و همرزمانش ساخته شده است، «آسمان غرب» برای خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش به نمایش درآمد و با استقبال خوبی مواجه شد.

در حاشیه این مراسم امیر احمد دادبین از فرماندهان ارشد ارتش در ۸ سال دفاع مقدس ضمن تشکر از عوامل این فیلم سینمایی برای ساخت این اثر، در توصیف این فیلم گفت: «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند.

همچنین عوامل این فیلم سینمایی همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران برنامه‌های ویژه‌ای را در قالب یک پویش سراسری از امروز ۲۹ فروردین ماه تا ۸ اردیبهشت ماه سال‌روز شهادت شهید شیرودی برگزار خواهند کرد، این پویش شامل یک مسابقه کشوری ویژه نوجوانان، اکران‌های سیار در پادگان‌های ارتش، بزرگداشت شهید شیرودی و … خواهد بود.

«آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد از آثار راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود که سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری را دریافت کرد.

این فیلم سینمایی محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است و پخش آن توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور ادامه دارد.

کد خبر 6081050

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • جشنواره «رود و ریل» در روستای بیشه لرستان برگزار شد
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • آغاز رزمایش نظامی ارتش چین در مناطق مرزی با میانمار