Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@05:01:22 GMT

«پیک امید» برای کودکان و نوجوانان همدانی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۰۹۶

«پیک امید» برای کودکان و نوجوانان همدانی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از ایسنا، بهناز ضرابی‌زاده اظهار کرد: در شرایط بحرانی کشور، طرح «پیک امید» به‌ صورت مجازی در سراسر کشور در راستای امیدآفرینی بین مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود تا با افزایش تاب‌آوری از آسیب‌های روحی در این ایام در امان بمانند.

وی ادامه داد: در این شرایط مربیان و افراد داوطلب، ویدئوهایی در بخش‌های مختلف از جمله شعر و ادبیات، معرفی کتاب، کاردستی، نقاشی و کتاب صوتی تهیه و برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال می‌کنند که پس از ارزیابی در تهران و تأیید ویدئوها، برنامه‌ها به‌نوبت در سایت پیک امید به آدرس omid.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kpf.ir و با شعار «در دل دارم امید» بارگذاری می‌شوند و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان همچنین بیان کرد: در این سایت فیلم‌ها و انیمیشین‌های خوبی برای نخستین بار بارگذاری می‌شود و کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به سایت و تماشای آنلاین فیلم‌ها، اوقات خوشی را تجربه کنند.

وی گفت: نویسندگان و هنرمندان بزرگ کشور در این سایت به قصه‌گویی می‌پردازند، ۹۰ نفر از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درزمینهٔ آموزش همکاری می‌کنند و تاکنون ۱۵ اثر از همدان در سایت پیک امید در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته است.

ضرابی‌زاده  گفت: علاوه بر این کودکان و نوجوانان همدانی می‌توانند به صفحه اینستاگرامی کانون به آدرس Kanoonparvares_hamedan@ مراجعه کرده و از برنامه‌های آموزشی متعددی که در این صفحه بارگذاری می‌شود، استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: در این ایام انجمن‌های ادبی با اعضا در ارتباط هستند و شبانه به‌صورت مجازی و آنلاین به مشاعره می‌پردازند.


کد خبر 497609 برچسب‌ها استان همدان کانون پرورش فکری کودکان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان همدان کانون پرورش فکری کودکان كرونا در ايران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیک امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی

حجت الله شهبازی افزود: باتوجه به پیش بینی هواشناسی استان در کاهش محسوس دما بروز پدیده کاهش دمای سطح خاک طی ۲ روز آینده تا نزدیک به صفر درجه اتفاق خواهد افتاد، وقوع خسارت سرمازدگی در محصولات باغی به ویژه باغات انگور دور از انتظار نیست و باید تمهیدات لازم از سوی باغداران اندیشیده شود.

وی افزود: می‌توان از عملیات غرقابی در باغات استفاده کرد و از خاک ورزی مانند شخم و دیسک نیز باید خودداری شود.

مدیر باغباینی جهاد کشاوری استان همدان تاکید کرد: برای کاهش اثرات سرمازدگی می‌توان از پوشش دادن خاک مانند پلاستیک‌های پوششی سیاهرنگ و همچنین از بخاری‌های باغی استفاده کرد.

وی بر ایجاد دود با استفاده از باقیمانده‌های گیاهی مانند کاه و کلش تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان