Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@18:59:41 GMT

کشف ۷میلیون ماسک، ۷۴میلیون دستکش و ۴۶۷هزار لیتر الکل

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۰۹۹

کشف ۷میلیون ماسک، ۷۴میلیون دستکش و ۴۶۷هزار لیتر الکل

سید یاسر رایگانی با اشاره به تداوم انجام گشت‌های تعزیرات برای جلوگیری از وقوع تخلف در حوزه اقلام بهداشتی، اظهار کرد: از سوم اسفند ۹۸ تا روز ۱۲ فروردین امسال، ۲۳ هزار مورد بازرسی از اصناف مختلف در سطح کشور انجام شده است که منجر به تشکیل بیش از ۴ هزار پرونده شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، وی با بیان اینکه تهران، همدان، لرستان و خراسان رضوی دارای بیشترین پرونده تشکیل شده هستند، درباره حجم ماسک، دستکش و محلول‌های کشف‌شده در این مدت، گفت: در جریان انجام این بازرسی و گشت‌ها، تعداد ۷ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۵۵ عدد ماسک، ۷۴ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۶۷۵ عدد دستکش، ۶۶ هزار و ۵۴ روپوش بیمارستانی و ۴۶۷ هزار و ۱۷۵ لیتر الکل ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم کشفیات مستقلی در این زمینه دارد که پرونده آن‌ها را برای رسیدگی بعضاً به دادسرا و بعضاً به تعزیرات ارائه می‌کند، گفت: کشفیات اعلام شده فوق فقط و فقط مواردی است که در گشت‌های مشترک تعزیرات به دست آمده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیوع کرونا در ایران احتکار اقلام بهداشتی سازمان تعزیرات کشف انبار ماسک و دستکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هم ا کنون چند شرکت معتقدند ربات های انسان نما می توانند کمبود احتمالی نیروکار را جبران کنند و فعالیت های تکراری و خطرناک یا خسته کننده را در صنایعی مانند لجستیک، انبارداری، خرده فروشی و تولید انجام دهند.

ماسک در یک تماس دسته جمعی با سرمایه گذاران اعلام کرد که احتمالا ربات تسلا (اپتیموس) تا پایان سال برای انجام وظایفی در کارخانه آماده باشد. شرکت بوستون دینامیک سال های زیادی صرف توسعه ربات های انسان نما کرده است. در سال جاری میلادی استارت آپ فیگور که از سوی مایکروسافت و انویدیا پشتیبانی می شود، اعلام کرد قرارداد شراکتی با بی ام دبلیو خودروساز آلمانی امضا کرده تا ربات های انسان نما را در واحدهای خودروسازی در آمریکا به کار گیرد.

ماسک قبلا اعلام کرده بود فروش ربات احتمالا به بخش بزرگتری نسبت به دیگر فعالیت های تسلا از جمله خودروسازی تبدیل شود.

تسلا نخستین نسل ربات های اپتیموس به نام بامبل بی را در سپتامبر 2022 میلادی نماش داد. در سال جاری میلادی این شرکت یک ویدئو از نسل دوم ربات دوپای خود در حال تا کردن تی شرت را منتشر کرد.

کد خبر 6087174 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت