Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:24:54 GMT

سریال «چارسو» از شبکه «نما» پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۲۱۴

سریال «چارسو» از شبکه «نما» پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی صداوسیما، امین امانی کارگردان سریال «چارسو» گفت: سریال «چارسو» که مضمونی کمدی دارد، در ۱۳ قسمت از شبکه نما و اپلیکیشن تلوبیون و سپهر معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش خود را از ۱۵فروردین ماه ساعت ۱۵:۱۵ آغاز کرده است.

این کارگردان تصریح کرد: «عصر بدوی»، «عصر قجری»، «عصر نودی» و «عصر صدوی» چهار دوره‌ای هستند که داستان‌هایی که در حدود ۲ ماه تصویربرداری کرده ایم در آن‌ روایت می‌شود و به مضامینی نظیر تغذیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم، اوقات فراغت پرداخته می‌شود که نگاهی کمدی و طنز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به عنوان مثال ما «چشم و هم‌چشمی» را در عصر حجر می‌بینیم و بعد در همان قسمت در خانواده‌ای دیگر در عصر قجر می‌بینیم که این چشم و هم‌چشمی به چه شکلی بروز کرده است.

امانی گفت: یوسف صیادی، نصرالله رادش، افشین سنگ چاپ، رامین ناصر نصیر، شراره رخام، عباس جمشیدی فر، سروش جمشیدی، محمد شیری، شهرزاد عبدالمجید، سوسن پرور و عباس محبوب از جمله بازیگران این سریال هستند.

برخی عوامل این سریال عبارتنداز تهیه کننده: روشان امیری، نویسندگان : کریم خودسیانی و حمزه صالحی،

مدیر تصویربرداری: مجید طرقی، مدیر صدابرداری: جعفر علیان، طراح گریم: پرشینگ بهرامی، طراحی لباس: روشان امیری، مدیر تولید: مهران علیزاده، تدوین: امین‌امانی.

امین امانی به تازگی ساخت مجموعه تلویزیونی «دنیای گمشده» را نیز به پایان رسانده است.

همچنین فیلمنامه سریال «جزیره» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی امین امانی توسط کیاوش زارع طلب درحال نگارش است که این کار نیز قرار است از معاونت فضای مجازی رسانه ملی پخش شود.

کد خبر 4891793 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی سازمان صداوسیما ویروس کرونا فیلم تئاتر تئاتر ایران فیلم بازی در نوروز 99 موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم سینمایی درگذشت چهره ها نوروز سازمان صداوسیما تعطیلی سینماها تعطیلات نوروزی تک آهنگ برنامه رادیویی امین امانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، مجموعه طنز «نون خ ۵» در ۲۴ قسمت به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی از ۱۵ فروردین ماه امسال به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و پخش این سریال تا نهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

طبق روال هر سال با پایان سریال، بخش‌هایی از پشت صحنه «نون خ» در یک قسمت پخش خواهد شد. 

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از بازیگران «نون خ ۵» هستند.

به گزارش سریال «نون خ ۵» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • «تخت دونفره» راهی یونان شد/ آغاز تدوین «سکرت»
  • رونمایی از شبکه نفوذ
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی
  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود