Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:25:13 GMT

جوانان با علائم شدیدتر کرونا مواجه هستند!

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۲۷۴

جوانان با علائم شدیدتر کرونا مواجه هستند!

سازمان جهانی بهداشت (WHO) هشدار داد: در حال حاضر تعداد بیشتری از جوانان با علائم شدیدتر بیماری کووید-۱۹ و مرگ ناشی از آن مواجه هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کارشناسان به دنبال آن هستند تا مشخص شود چرا افراد کمتر از ۶۰ سال که به نظر از وضعیت سالمی برخوردارند به دلیل ابتلا به بیماری کووید-۱۹ و وخامت حال‌شان به بستری شدن در بخش‌های مراقبت ویژه نیاز پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کارشناسان این سازمان، هنوز نکات بسیار قابل توجهی در مورد کروناویروس و بیماری ناشی از آن وجود دارد که ناشناخته است.

کارشناسان سازمان جهانی بهداشت تاکید کردند: در مجموع بیشتر افرادی که با علائم شدید بیماری مواجه می‌شوند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری می‌شوند، افراد مسن یا مبتلا به بیماری‌های زمینه ای هستند. هرچند آنچه در برخی از کشورها مشاهده می‌شود این است که حتی بیمارانی در سنین ۳۰ تا ۵۰ سال به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، این سازمان اعلام کرده است در کره جنوبی یک مورد از شش مرگ ناشی از بیماری کووید-۱۹ در میان افراد کمتر از ۶۰ سال رخ داده است. در ایتالیا نیز حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از افرادی که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده اند از افراد کمتر از ۵۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان سازمان جهانی بهداشت کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان

مادر ترانه علیدوستی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به «بیماری ای با منشا نامشخص» مبتلا شده اما اکنون «خوب» است. 

نادره حکیم الهی - مجسمه‌ساز - مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

صفحه اینستاگرام بانی‌فیلم در این ارتباط نوشت: سه روز پیش ترانه علیدوستی بازیگر شناخته شده سینما با نشانه‌های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.
روز گذشته مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری‌اش خبر داد.

براساس شنیده‌ها، در حال حاضر تیم پزشکی با انجام آزمایش‌های مختلف، در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای او‌ هستند.
در حال حاضر غیر مادر ترانه علیدوستی هیچ کدام از نزدیکان دیگر این بازیگر در ارتباط با بستری شدن او اطلاع رسانی نکرده‌اند.


کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۶ زن بانفوذ و قدرتمند سینمای ایران که تکرار نمی‌شود ترانه علیدوستی بعد از مرگ برادرش در چهارشنبه سوری نوشت: به خاطر ما خواهرها ... شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟/ جزئیات
  • رایج‌ترین علائم ام اس را بشناسید
  • اختلال اضطراب اجتماعی چیست و چگونه درمان می‌شود؟
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • علائم ابتلا به پارکینسون در جوانان چیست؟ / بروز نشانه‌های بیماری در پی مصرف بعضی داروها
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان