Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@22:00:46 GMT

خرید ناکام استقلال در رویای پایان خوش + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۳۲۱

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، دومین فصل حضور در استقلال هم برای مرتضی تبریزی خوشایند پیش نرفت تا او همچنان در زمره نقل و انتقالات گران اما ناکام این باشگاه پرطرفدار پایتخت جاخوش کند.


مهاجم همدانی که با سرو صدای زیاد و رقمی میلیاردی به درخواست وینفرد شفر از ذوب آهن جدا و راهی تهران شد تا در استقلال جای خالی مهاجمی همچون مامه تیام را پر کند به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال اول تبریزی برخلاف هفته های ابتدایی که چشم و چراغ مرد آلمانی بود در هفته های پایانی به نیمکت زنجیر شد و حتی حضور فرهاد مجیدی هم نتوانست ناکامی ها او را به اتمام برساند.


در سال دوم با ورود استراماچونی انتظار می رفت نمایش بهتری از مرتضی تبریزی دیده شود اما بازیکنی که در ذوب آهن خود را به عنوان پدیده معرفی کرده بود زیر سایه بدشانسی ها تمام نشدنی به بازیکنی فراموش شده تبدیل و عملا از مارکت اول فوتبال ایران و استقلال خارج شد.


تبریزی حتی در روزهایی که اعتماد نصف و نیمه ای از کادر فنی پیدا می کرد در زمین با بدشانسی های زیادی روبرو و فرصت های طلایی را از دست می داد تا فشار ناشی از این اتفاقات حسابی کمر او را خم کند. ستاره همدانی که این روزها در قرنطینه به صورت انفرادی تمریناتش را پی می گیرد در صدد پایانی خوش با استقلال است.

 

 

تبریزی در یکی از معدود بازی های خوب خود در مصاف با پیکان در ورزشگاه آزادی می توانست طعم گلزنی را بچشد اما شوت او در حالتی مشکوک به دست مدافع پیکان خورد و داور هم اعتقادی به پنالتی نداشت.


جدایی مرتضی تبریزی محتمل ترین اتفاق اردوی آبی هاست تا با انتقال تابستانی به تیمی جدید دوباره تلاش برای رسیدن به روزهای اوج را آغاز کند، انتقالی که در آخرین روز پنجره زمستانی به خاطر پرداخت یک میلیاردی رضایتنامه منتفی شد تا او نیم فصل دیگر طعم نیمکت نشینی در استقلال را بچشد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مرتضی تبریزی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی استقلال بدون هوادار | اهدای جام به پرسپولس در جشن باشکوه

به گزارش همشهری آنلاین رقابت‌های لیگ برتر در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که درحال‌حاضر روی کاغذ تنها تا تیم پنجم جدول رده‌بندی یعنی ملوان 38 امتیازی برای کسب عنوان قهرمانی از شانس برخوردارند؛ هر چند از لحاظ فوتبالی به‌نظر می‌رسد به مانند 6 فصل اخیر و برای هفتمین سال پیاپی دوباره این عنوان به یکی از تیم‌های مطرح پایتخت برسد. نکته قابل توجه در این بین اینکه روند برگزاری دیدارهای این دو تیم به شکلی خواهد بود که هر دو تیم باید دیدارهای هفته پایانی خود را در تهران برگزار کرده و این در شرایطی است که اگر همچنان دو تیم در کورس قهرمانی باشند، زمان برگزاری این دیدارها نیز باید طبق قوانین همزمان باشد.

بر همین اساس و درصورتی‌که قهرمانی یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس تا قبل از هفته پایانی رقابت‌ها مسجل نشود، این دو تیم باید در تهران به ترتیب با پیکان و مس‌رفسنجان مصاف دهند با این تفاوت که دیدار شاگردان نکونام با پیکان در ورزشگاه دستگردی در حالی برگزار می‌شود که معمولا در سال‌های اخیر دیدار سرخابی‌ها با هواداران‌شان در این ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار شده است.

بنابراین در این صورت اگر استقلال همچنان تا هفته پایانی در کورس قهرمانی باشد و احیانا در هفته پایانی به این مهم برسد، جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی برگزار شده و از سوی دیگر درصورتی‌که سرخ‌ها مجددا به‌عنوان قهرمانی برسند؛ این تیم قهرمانی را با هوادارانش در آزادی جشن خواهد گرفت. البته یک احتمال بسیار جدی اینکه طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» درصورتی‌که قهرمانی استقلال تا قبل از هفته سی‌ام لیگ برتر قطعی شود، برگزاری همزمان بازی‌ها در هفته پایانی منتفی شده و در این صورت جشن قهرمانی استقلالی‌ها نیز با برنامه‌ریزی جدید که البته با مصوبات قانونی نیز مغایرت نخواهد داشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 845902 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • قهرمانی استقلال بدون هوادار | اهدای جام به پرسپولس در جشن باشکوه
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!