Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@22:56:29 GMT

کرونا|افزایش آمار مبتلایان در عمان به ۲۷۷ نفر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۳۴۷

کرونا|افزایش آمار مبتلایان در عمان به ۲۷۷ نفر

منابع خبری از ثبت موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان در کشور عمان واقع در حاشیه خلیج فارس خبر دادند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، مسئولان بهداشت عمان از ثبت 25 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ثبت موارد جدید، آمار کل مبتلایان به کرونا در عمان تا امروز شنبه به 277 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

 

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کشور عُمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کشور ع مان ویروس کرونا کشور ع مان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقر در ایتالیا به اوج خود رسید

به گزارش تابناک اقتصادی؛ اداره ملی آمار ایتالیا گزارش داد کسانی که در فقر مطلق زندگی می‌کنند، یعنی افرادی که قادر به خرید کالاها و خدمات ضروری نیستند، به ۵٫۷۵ میلیون نفر یا ۹٫۸ درصد از جمعیت ایتالیا افزایش‌یافته است. این رقم نسبت به ۹٫۷ درصد در سال ۲۰۲۲ و بالاترین رقم از زمان شروع انتشار این داده‌ها در سال ۲۰۱۴، اندکی افزایش‌یافته است.

اقتصاد ایتالیا به‌واسطه بهبود اشتغال،‌ نسبت به کشورهای همسایه مانند آلمان و فرانسه از رکود ناشی از کرونا در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ قوی‌تر بهبودیافته است، اما گزارش مرکز آمار ایتالیا نشان داد که این بازگشت کمک چندانی به ممانعت از فقیرترین شدن کشور نکرده است.

درصد افراد در فقر مطلق در سال ۲۰۲۰ به ۹٫۱ درصد و در سال ۲۰۲۱ به ۹ درصد رسید، زمانی که تأثیر رکود اقتصادی بر خانواده‌ها تا حدی با اقدامات حمایتی متعدد دولت جبران شد.

مرکز آمار ایتالیا فقر مطلق را به‌عنوان وضعیت کسانی تعریف می‌کند که نمی‌توانند کالاها و خدمات موردنیاز برای حفظ استانداردهای قابل‌قبول یک زندگی که تضمین می‌کند انسان‌ها به حاشیه جامعه رانده نشده‌اند را خریداری کنند. به‌استثنای کاهش در سال ۲۰۱۹، فقر از ۶٫۹ درصد در سال ۲۰۱۴، زمانی که انتشار داده‌های مربوط به فقر آغاز شد، به‌طور پیوسته افزایش‌یافته است.

سال گذشته، دولت دست راستی جورجیا ملونی شروع به حذف تدریجی یارانه فقرزدایی «درآمد شهروندان» کرد که در سال ۲۰۱۹ معرفی‌شده بود، بدون اینکه نسبت به هشدارهای برخی از اقتصاددانان و بانک مرکزی ایتالیا در مورد تأثیر این اقدام بر فقرا توجهی نشان دهد.

این طرح که به گفته مرکز آمار ایتالیا به حدود یک‌میلیون خانواده کمک کرد تا در سال ۲۰۱۹ از فقر خارج شوند، از ابتدای سال جاری به‌کلی کنار گذاشته شد و با یک یارانه محدود که عمدتاً به افرادی که ازنظر فیزیکی قادر به کار نیستند، جایگزین شد.

به تفکیک منطقه، افراد در فقر مطلق در سال گذشته ۹ درصد در شمال، ۸ درصد در مرکز و ۱۲٫۱ درصد در جنوب ایتالیا فقیرتر بودند. داده‌های مرکز ملی آمار ایتالیا نشان می‌دهد درحالی‌که سطح فقر در سال ۲۰۲۳ در شمال و مرکز نسبت به سال قبل افزایش‌یافته است، در جنوب این کشور کاهش‌یافته است.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید
  • مصرف داروی میگرن احتمال ابتلا به اتیسم را در نوزاد افزایش نمی دهد
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • مواد غذایی سرطان‌زا را بشناسید
  • هشدار بازرس کل کردستان نسبت به اخذ زیرمیزی توسط بعضی از پزشکان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل