Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:10:12 GMT

آموزش بورس و فارکس با کمک فیلم‌های آموزشی چارت ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۳۹۶

آموزش بورس و فارکس با کمک فیلم‌های آموزشی چارت ایران

اولین قدمی که باید برای ورود به بازار بورس و بازارهای سرمایه بردارید، شروع آموزش بورس است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چارت ایران، آموزش برای موفقیت شما در سرمایه‌گذاری لازم است. آموزش شامل یادگیری مفاهیم بورس، آموزش درمورد نحوه ورود به بازار بورس، آشنایی با سرمایه‌گذاری در بورس و درک سایر مفاهیم ازجمله تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی و ابزارهای آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این متن قصد داریم درمورد آموزش بورس و ملزومات ورود به آن و سوالاتی که باید پاسخ آنها را بیابید صحبت کنیم.

روش‌های آموزش بورس

آموزش بورس را می‌توانید به شکل‌های مختلف بگذرانید. حضور در کلاس‌های آموزشی، استفاده از مطالب موجود در وب سایت آموزش بورس، استفاده از فیلم‌های آموزشی، مقالات و کتاب‌های بورس، همگی این‌ها در ورود به بازار بورس به شما کمک می‌کنند. به منظور بدست آوردن سود، باید اولین مرحله برای سرمایه‌گذاری در بورس را به درستی بردارید.

چرا آموزش بورس را آغاز کنیم؟

شروع بورس و یادگیری آن برای ورود به بازار، نیازمند هدف و شناخت مزایای این حوزه است. برخی از مزایای سرمایه‌گذاری در بورس عبارتند از:

· در بازار بورس می‌توانید سود بیشتری نسبت به سایر بازارها بدست آورید.

· سرمایه‌گذاری در بورس قانونی است.

· بازار بورس نسبت به سایر بازارها شفافیت بیشتری دارد.

· با سرمایه‌گذاری در بورس شرکت‌های داخلی، کمک بیشتری به تولید ملی می‌کنید.

· ابزارهای سرمایه‌گذاری در مقایسه با مقدار سرمایه مشتریان، تنوع بیشتری دارد.

· بازار بورس، نسبت به سایر بازارها قابلیت نقدینگی بیشتری دارد.

به طور خلاصه می‌توان گفت بورس یکی از عناصر اصلی بازار سرمایه به شمار می‌آید و به نوعی یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری و راه‌های کسب سود می‌باشد. به منظور ورود به بورس و بازار سرمایه بدون شک اولین قدم آموزش بورس می‌باشد. در واقع میزان کیفیت آموزش بورس بوده که موفقیت شما در سرمایه‌گذاری را مشخص می‌نماید.

فارکس اما بستری بوده که به منظور تبدیل، خرید و فروش ارز کشورها مورد استفاده قرار می گیرد. در این بازار امکان معامله برابری ارزهای مختلف دربرابر هم برای افراد وجود خواهد داشت. این بازار نیز اگر چه سوددهی بالایی را در برداشته اما برای موفقیت در آن نیاز بوده که ابتدا به خوبی به آموزش فارکس از صفر تا صد پرداخته و تمامی نکات آن را از بر شوید و بعد شروع به کار در این بازار کنید.

فارکس را می‌توان یکی از گسترده‌ترین بازارهای مالی در کل دنیا به شمار آورد. از مهم‌ترین مواردی که باعث جذب افراد به سمت بازار فارکس شده می‌توان به بالا بودن حجم پول در گردش و قدرت بالای نقد شوندگی، بالا بودن میزان ساعات معاملاتی و نیز قابلیت استفاده از اهرم معاملاتی بالا دانست.

برخی مباحث موجود در آموزش بورس

سرفصل‌های بی شماری در آموزش بورس مطرح شده است. اما بطور خلاصه برخی از مهم‌ترین مباحثی که در آموزش بورس مطرح می‌شود عبارتند از:

· آیا بورس مجاز است و حکم شرعی آن چگونه است؟

· حداقل سرمایه‌گذاری در بورس چقدر است؟ با چه سرمایه‌ای وارد بورس شویم؟

· چگونه می‌توان با سرمایه‌گذاری کم در بورس فعالیت کرد؟

· آیا برای فعالیت در بورس، به تحصیلات مرتبط نیاز است؟

· صندوق سرمایه‌گذاری و آشنایی با انواع آن

· سرمایه‌گذاری در بانک بهتر است یا در بورس؟

· آموزش نحوه خرید و فروش آنلاین سهام در بورس

· شناسایی و آشنایی با مجمع‌های شرکت های بورسی

· شاخص بورس چیست؟ افزایش سرمایه و انواع روش‌های آن چگونه است؟

· سهام چیست و انواع سهام موردمعامله در بورس

همچنین سوالات بی‌شمار دیگری نیزدرمورد آموزش بورس وجود دارند. پاسخ برخی از سوالات فوق را می‌توانید در سایر مقالات ما بیابید.

شروع سرمایه‌گذاری در بورس

در روند آموزش بورس، یاد می‌گیرید چگونه سرمایه‌ گذاری در بورس را شروع کنید. برای شروع سرمایه‌گذاری در بورس، باید دانش کافی در این زمینه داشته باشید. در غیر این صورت، قطعا شکست می‌خورید. بورس مانند هر بازار دیگری، شرایط خاص خود را دارد. بدون کسب دانش بورس، نمی‌توانید سود بلندمدتی در این بازار داشته باشید.

پس از دریافت آموزش‌های لازم و کسب دانش کافی در این زمینه، برای سرمایه‌گذاری در بورس باید کد بورسی دریافت کنید. کد بورسی، شناسه‌ای اختصاصی است که با استفاده از آن می‌توانید بدون حضور یافتن در کارگزاری، به خرید و فروش سهام بپردازید. 

آموزش بورس و فارکس با کمک فیلم‌های آموزشی

برای آموزش بهتر فارکس و بورس ایران می‌توانید از فیلم‌های آموزشی سایت چارت ایران استفاده کنید، این فیلم‌های آموزشی را می‌توانید در آدرس https://chartiran.com پیدا کنید و آموزش‌ها را سریع‌تر فرا بگیرید. در فیلم آموزش بورس شما می‌توانید کلیه بحث‌های تکنیکال و بنیادی را به راحتی آموزش ببینید و در معلاملات خود استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چارت ایران آموزش بورس سرمایه گذاری در بورس فیلم های آموزشی ورود به بازار آموزش بورس بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با افت بیش از 13 هزار واحدی همراه شد تا سناریو سیو (ذخیره) سود مطرح شده در چند روز اخیر اهالی بازار سرمایه بعد از رشد بیش از 4 درصدی را عملی کرده باشد.

به گزارش اکوایران، درجریان معاملات روز جاری در بازار بورس اوراق بهادار تهران ارزش معاملات در بورس تهران روی رقم  هزار و 900 میلیارد تومان ایستاد موضوعی که در روزهای گذشته به آن اشاره کردیم و بازار معتقد است با این ارزش معاملاتی کم توان ادامه دار بودن رشدهای شارپی وجود ندارد و بازار برای هر پله صعودی نیاز به استراحت دارد.

با این حال با افت شاخص در روز جاری ارزش بازار دوباره کانال 8 هزار همتی را از دست داد و فولاد ، فملی و نماد شپنا نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل داشتند.

گروه خودرویی بعد از مدت ها دوباره به صدر برترین گروه های بازار سرمایه از منظر ارزش معاملاتی رسیده است و ارزش 670 میلیارد تومانی را در روز جاری به خود گرفت که می تواند سیگنالی برای روز های آینده بازار سرمایه باشد.

گروه فلزات اساسی نیز با 345 میلیارد تومان و تقریبا با نیمی از ارزش معاملاتی گروه خودرویی در جایگاه دوم ایستاد. سرمایه گذاری‌ها دیگر گروه مورد توجه اهالی بازار سرمایه بود تا با ارزش معاملاتی بیش از 246 میلیارد تومانی در جایگاه سوم قرار گرفته باشد.

اما در بازارهای جهانی قیمت طلا با سرعت بیشتری از میزان رشد خود در مسیر افت و اصلاحی قرار گرفته است و با کاهش نگرانی در مورد درگیری‌های خاورمیانه این بازار آرام‌تر شده است و باعث شده تمایل سرمایه‌گذاران به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن در برابر سرمایه‌های مخاطره آمیزتر مانند سهام کاهش یابد.

همچنین صندوق‌های طلا در بازار بورس تهران امروز را با منفی و رخ قرمز رنگ شروع کردند و بازار این گروه با افزایش عرضه همراه شده بود.

در بازار داخلی نیز قیمت دلار نیمایی که در روز های گذشته مسیر صعودی را خیلی آرام تر در پیش گرفته بود به عدد 41 هزار تومان وارد شد قیمت این ارز در روزهای ابتدایی سال جاری کمی بیشتر از 40 هزار تومان قیمت می خورد و در حال حاضر بالاتر از 41 هزار تومان قیمت گذاری می شود.

خبر جالب امروز را مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن مطرح کرد که قرار است بخش املاک پلتفرم‌های دیوار و شیپور مسدود شوند. گفته می‌شود با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود و اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.

اما گروسی نیز  به زودی به ایران سفر می‌کند. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرده است که  آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آن سطح دسترسی را که نیاز است، دریافت نمی‌کند. این موضوع بر گمانه زنی‌ها در مورد برنامه هسته‌ای تهران افزوده است. چیزهای زیادی وجود دارد که باید درباره آن شفاف‌سازی شود و به همین دلیل است که قصد دارم به زودی به ایران سفر کنم.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود این طور عنوان کرده است که پیش‌بینی می‌شود تامین ارز داشته باشیم و به تدریج آثار هیجانات ناشی از اتفاقات مقطعی در بازار را کاهش بدهیم.

 بررسی تکنیکالی شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران 

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با افت بیش از 13 هزار واحدی همراه شد و  اهالی تکنیکالیست بازار روی مقاومت سقف کانال صعودی ایجاد شده حساب باز کرده‌اند .

به گفته اهالی بازار برای ادامه دار بودن شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران برای اینکه شاخص کل بتواند از پس این مقاومت برآید باید با ارزش معاملاتی بالایی همراه شود تا بتواند بار دیگر به سقف تاریخ 2.5 میلیون واحدی خود در سال گذشته برسد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در سال 1402 و در نیمه های اردیبهشت ماه رقمی بیش از 2 میلیون و 500 هزار واحدی را به خود گرفت.

tags # بورس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • بورس تغییر جهت داد
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بهترین سایت آموزش فارکس کدام است؟
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!