Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح‌الله حامدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۸۳۲ پرونده تخلف واحدهای نانوایی با عنوان‌های کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و فقدان رعایت ساعت کاری در این مدت تشکیل شد.

وی بیان کرد: بیش از ۱۳ مورد بازرسی از نانوایی های استان سمنان به منظور تحقق اهداف و مصوبات کارگروه و برای نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان‌های تولیدی در این مدت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: پرونده‌های تشکیل شده برای بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی تصریح کرد: با فقدان رعایت قوانین نظام صنفی، مشتری‌مداری و عرضه نان‌های بی‌کیفیت به مردم از سوی نانوایی‌ها به شدت برخورد می‌شود.

مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهارداشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌ها از قبیل کم فروشی، فقدان رعایت ساعت کاری، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد، موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

۸۰۷ واحد نانوایی یارانه پز و آزادپز در استان سمنان فعالیت دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت تعزیرات تلفن سازمان صنعت معدن و تجارت استان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد