Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:34:48 GMT

منع آمد و شد ۴۸ ساعته در کردستان عراق

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۴۰۹

وزارت داخلی اقلیم کردستان عراق از إعمال منع آمد و شد گسترده به مدت ۴۸ ساعت از امروز شنبه با هدف مهار کروناویروس خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از آناتولی، وزارت داخلی اقلیم کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که منع آمد و شد به صورت کلی حتی برای افراد پیاده به مدت ۴۸ ساعت اجرا می‌شود که این امر برای نخستین بار است که در اقلیم کردستان رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که بر اساس مصوبات جدید، به نیروهای آسایش و پلیس و پیشمرگ‌ها و ارتش فدرال اجازه استفاده از خودرو داده نمی‌شود تا آنها ممنوعیت آمد و شد را نقض کنند، مگر در صورتی که یک وظیفه ضروری رسمی رخ دهد و در غیر این صورت، آنها بازخواست می‌شوند.

این وزارت خانه اعلام کرد که پزشکان و کادر وزارت بهداشت نیز اجازه عبور با خودرو را ندارند، مگر در صورتی که در ساعات رسمی کاری باشند و مجوز رسمی در اختیار داشته باشند.

منع حرکت خودروها در اقلیم کردستان تا ۱۰ آوریل جاری اجرا می‌شود.

پیشتر وزارت بهداشت اقلیم کردستان اعلام کرده بود که مجموع آمار ابتلا به کرونا در داخل اقلیم به ۲۰۸ تن رسیده و دو فرد جان خود را از دست داده و ۶۲ تن دیگر بهبود حاصل کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه عراق کروناویروس اقلیم کردستان کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه اقلیم کردستان آمد و شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه در سفری رسمی وارد بغداد پایتخت عراق شد.

این نخستین سفر رئیس جمهوری ترکیه به عراق از ۱۳ سال پیش تاکنون، محسوب می شود. اردوغان در این سفر قرار است علاوه بر دیدار با مقامات عراقی در بغداد به اربیل سفر کند و در آنجا با برخی مقامات اقلیم کردستان عراق نیز دیدار و گفت و گو داشته باشد.

پیش از این، «هاکان فیدان» وزیرخارجه ترکیه در ارتباط با این سفر گفته بود که اردوغان قرار است با «عبداللطیف رشید» همتای عراقی خود، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق دیدار کند.

همچنین قرار است در این دیدار ۲۰ تفاهم نامه همکاری میان ترکیه و عراق به امضا برسد. گفته می شود توافق درباره ازسرگیری انتقال نفت از خط لوله بندر جیهان-کرکوک یکی از برنامه های سفر اردوغان است.

کد خبر 6085426 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • جزئیات دیدار اردوغان با مقامات اقلیم کردستان عراق
  • اردوغان پس از دیدار با مقامات بغداد، وارد کردستان عراق شد
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • سفر اردوغان به بغداد/ دیدار با مقامات کردستان عراق در دستور کار
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • درگیری ۳۸ ساعته در اردوگاه نور شمس طولکرم+ فیلم
  • تلاش ۵ ساعته برای نجات نوجوان اشنویه ای+فیلم