Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:32:10 GMT

اتوبوس‌ و ون‌های همدان همچنان غیرفعال خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۴۳۹

ایسنا/همدان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان با بیان اینکه منع فعالیت اتوبوس ها و ون‌های مسافربری شهر همدان همچنان ادامه دارد، گفت: ستاد ملی مبارزه با کروناویروس فعلاً مصوبه‌ای برای لغو محدودیت فعالیت اتوبوس‌ها و ون های شهری اعلام نکرده است.

محمد پوروخشویی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در شهر همدان بیش از ۳۰۰۰ تاکسی جایگزین ون و اتوبوس‌ها شده است، اظهار کرد: در شهر همدان در شش خط ون و ۳۵ خط اتوبوس فعالیت داشت که با توجه به شیوع کروناویروس در استان و شهر همدان و بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت ون و اتوبوس در تمامی خطوط غیرفعال و تاکسی جایگزین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر دستگاه ون چیزی حدود ۱۱ مسافر و اتوبوس نیز تعداد بالایی از مسافر را در شهر جابجا می‌کنند و همین موضوع منجر به انتشار بیش از پیش ویروس می‌شود، تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بر این شده که تاکسی‌ها که تعداد کمی مسافر را جابجا می‌کنند، جایگزین شوند.

پوروخشویی درباره ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان، ادامه داد: به تمامی تاکسی داران‌ شهر همدان محلول ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش تحویل داده شده و یک دستگاه پمپاژ به همه خطوط داده شده است همچنین قبل از لغو فعالیت اتوبوس‌های شهر همدان هر شب در پارکینگ اتوبوسرانی همدان ضدعفونی می‌شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر نحوه پرداخت کرایه برای جلوگیری از انتقال ویروس، یادآور شد: پیش از شیوع کروناویروس در شهر همدان پرداخت کرایه اتوبوس ها توسط کارت الکترونیکی بود اما در تاکسی‌ها هنوز پرداخت الکترونیک وجود ندارد.

پوروخشویی با بیان اینکه به دنبال راهکاری برای پرداخت غیرنقدی در تاکسی‌ها هستیم، افزود: پیگیر پرداخت الکترونیک در تاکسی‌های شهر همدان هستیم اما هنوز هیچ کلانشهری در کشور موفق به اجرای طرح پرداخت الکترونیک در تاکسی‌ها نشده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در پایان گفت: رانندگان اتوبوس و ون‌هایی که در حال حاضر بیکار شده‌اند، می‌توانند در سایتی که در کشور اعلام شده ثبت نام کرده و بیمه بیکاری دریافت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتوبوسراني تاكسيراني کروناویروس استانی اقتصادی تاکسی ها اتوبوس ها شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود

به گزارش آخرین‌نیوز، اگر این طرح انجام شود حقیقتا یکی از طرح‌های سازنده و مفید خواهد بود؛ امیدواریم این‌بار مافیای املاک مانع‌تراشی نکنند.

تسنیم نوشت: ابوالفضل نوروزی با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور،‌ اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می‌کنند.

وی با بیان این‌که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این‌که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد:‌اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب‌سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه‌های امنیتی مسدود خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کتک‌کاری یک مسافر با راننده اتوبوس در آمریکا + فیلم
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • بخش املاک دیوار و شیپور غیرفعال می‌شود