Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@14:20:49 GMT

شهروندان قزوینی، ورزش در ایام قرنطینه را فراموش نکنند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۴۸۸

شهروندان قزوینی، ورزش در ایام قرنطینه را فراموش نکنند

محمد شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به شهروندان توصیه می‌کنیم در این شرایط با استفاده از امکانات خانه برای انجام تمرینات و فعالیت‌های بدنی اقدام کنند تا حوصله خود و فرزندانشان در ایام قرنطینه سر نرود.

وی اضافه کرد: هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین در این راستا کمیته‌های خاصی از قبیل ورزش کودکان را برای ترویج ورزش در خانه با استفاده از ابزار و امکانات موجود خانگی راه اندازی کرده است و آموزش‌های لازم را از طریق رسانه‌ها به مخاطبان ارایه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی افزود: در این روزهای کرونایی و قرنطینه خانگی، بهتر است از زمان خود بهتر استفاده کنیم و با استفاده از ابزار و امکانات موجود در خانه، عضلات و اندام خود را از بی تحرکی و رکود نجات دهیم.

وی با بیان اینکه ورزش علاوه بر تناسب اندام می‌تواند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شود، افزود: بهترین تمریناتی که می‌توان در منزل انجام داد، تمرینات نشسته روی صندلی یا ایستاده است و تمرینات دیگر مانند پرش، دویدن آرام به صورت درجا، پروانه زدن، لِی لِی کردن و... نیز با توجه به شرایط جسمی شهروندان توصیه می‌شود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین افزود: حدود ۳۰۰ باشگاه ورزشی در سطح شهرستان قزوین مشغول فعالیت هستند که هم اینک به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده اند ولی رعایت تمامی موازین بهداشتی طبق آخرین بخشنامه‌های وزارت بهداشت و ورزش و جوانان به آنها تاکید شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا ورزش همگانی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورزش همگانی استان قزوین ویروس کرونا ورزش همگانی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید علی آسیایی اظهار کرد: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر قزوین اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان قدس تا میدان نصر و بالعکس، دوربرگردان انتهای خیابان پادگان به سمت لشگر ۱۶ زرهی و زیر گذر پل نصر به سمت میدان ارتش شاهد محدودیت ترافیکی خواهیم بود.

رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: شهروندان و رانندگان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای جایگزین از جمله خیابان فلسطین، خیابان پادگان، بلوار مدرس و … استفاده کنند.

سرهنگ آسیایی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم یعنی حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت، از کلیه شهروندان خواست ضمن رعایت محدودیت‌های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 6080070

دیگر خبرها

  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • کاهش بیش از ۳۰ درصدی سرقت در ایام نوروز در قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از 13 سال!
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • قدردانی دانش آموزان قزوینی از سپاه پاسداران
  • گلایه کشاورزان قزوینی از تاخیر در اختصاص آب