Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: در بین همه استان‌ها، فوتبال بانوان در اصفهان از نظر امکانات و پوشش رسانه‌ای در بهترین شرایط قرار دارد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان 3 بر صفر نتیجه را به تیم وچان کردستان واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوب‌آهن در حال حاضر با 18 امتیاز در رتبه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

هفته نوزدهم این رقابت‌ها که قرار بود اسفندماه سال گذشته برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور لغو و لیگ برتر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در مورد شرایط و مشکلات فوتبال بانوان در سال 98 اظهار داشت: بزرگ‌ترین مشکل فوتبال بانوان نگاه سطح دومی است که به آن می‌شود. در مقایسه با فوتبال آقایان از نظر امکانات نگاه محدودی به فوتبال بانوان وجود دارد.

مینا داوودی گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که فوتبال بانوان پوشش رسانه‌ای خوبی ندارد و این باعث می‌‌شود فوتبال بانوان کم‌تر دیده شود.

وی افزود: متأسفانه در این فصل شاکله اصلی تیم ذوب‌آهن به هم ریخته بود و به جز دو، سه بازیکن، ترکیب اصلی تیم در فصل گذشته را از دست داده بودیم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای به تیم اضافه شدند و نتیجه‌ای که باید می‌گرفتیم را کسب نکردیم، اما باعث شد جوان‌های تیم تجربه خوبی کسب کنند.

مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان تا بعد از نوروز تعطیل شداصفهان| هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛ شکست سپاهان و ذوب‌آهن برابر کرمانی‌هالیگ برتر فوتبال بانوان| شکست سنگین وچان در کردستان و برتری سپاهان در دربی اصفهان

وی درباره وضعیت خود ادامه داد: این فصل برای من بد نبود ولی به دلیل اینکه بازیکنان کم‌تجربه کنارمان بودند نتایج قابل قبولی کسب نکردیم، اما این نتایج برای باشگاه قابل قبول بود چون تیم قوی و خوبی نبسته بودند.

داوودی در مورد وضعیت داوری‌ در لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: به دلیل اینکه فوتبال بانوان پخش تلویزیونی ندارد اکثر داوران ضعیف هستند، به خصوص اینکه اول فصل تعدادی از داوران تعلیق شدند که این امر باعث شد داوران بی‌تجربه در لیگ قضاوت کنند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره شرایط فوتبال بانوان در اصفهان اضافه کرد: در بین همه استان‌ها اصفهان از نظر امکانات و همچنین پوشش رسانه‌ای بهترین است. به دلیل اینکه از بازی‌های ذوب‌آهن و سپاهان پوشش تصویری خوبی انجام می‌شود، این موضوع باعث شده تا نام این تیم‌ها همیشه بر سر زبان‌ها باشد.

وی درباره تعطیل شدن فعالیت‌های ورزشی در هفته‌های اخیر گفت: از همه مردم ایران به خصوص مردم اصفهان درخواست می‌کنم در خانه‌های خودشان بمانند تا هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود و بتوانیم فعالیت‌های خود را از سر بگیریم.

انتهای پیام/174/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان بازیکن تیم فوتبال فوتبال بانوان پوشش رسانه ای ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • قهجاورستان کجای اصفهان است؟
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید