Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ویروس کرونا در اراضی اشغالی و کشور‌های عربی همچنان روندی صعودی داشته و باعث شده تا مقام‌ های اجرایی تمهیدات جدیدی برای مقابله با این ویروس انجام دهند. تاریخ انتشار: 12:55 - 16 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۷۸۸ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، ویروس کووید ۱۹ در حالی که در کشور‌های اروپایی و آمریکا به یک بحران جدی تبدل شده روندی صعودی در اراضی اشغالی و کشور‌های عربی به خود گرفته و آنان را با چالش جدیدی رو به رو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از اراضی اشغالی خبر می‌ رسد که تا کنون ۴۱ نفر بر اثر کرونا در این رژیم جان خود را از دست دادند.

با شناسایی ۱۶۱ مورد جدید ابتلا به «کرونا» در اراضی اشغالی، شمار مبتلایان به کرونا به ۷۵۸۹ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:  فعالیت‌های آمریکا در زمینه بیوتروریسم  رکورد خرید سلاح در آمریکا شکسته شد  
در عربستان سعودی نیز بر اساس آمار وزارت بهداشت این کشور، در حال حاضر ۲۵ نفر قربانی و بیش از ۲ هزار مورد ابتلا به ثبت رسیده است.

از بحرین خبر می‌رسد شمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۶۷۲ نفر رسیده و تا کنون ۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست دادند.

در قطر و مصر تعداد قربانیان به ترتیب ۳ و ۶۶ نفر و شمار افراد مبتلا به ترتیب ۱۰۷۲ و ۹۸۵ نفر گزارش شده است.

مقام‌های بهداشتی عراق اعلام کردند افرادی که تا کنون در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند به ۸۲۰ نفر رسیده است.   بیش از ۵۰ نفر در این کشور تا کنون به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرده تاکنون ۱۷ نفر از شهروندان این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان باختند و بیش از ۵۰۰ مورد ابتلا در این کشور به ثبت رسیده است.

بر اساس آمار اعلام شده در سوریه، ۱۶ مورد ابتلا و ۲ قربانی در این کشور به ثبت رسیده است.
در عمان نیز تاکنون یک مورد مرگ بر اثر کرونا به ثبت رسیده است؛ شمار مبتلایان به ۲۵۲ نفر افزایش یافته است.

وزارت بهداشت کویت اعلام کرده طی شب و روز گذشته یک مورد مرگ بر اثر کرونا در این کشور به ثبت رسیده و شمار موارد ابتلا به ۴۱۷ نفر افزایش یافته است.

در امارات نیز تاکنون ۹ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته و شمار مبتلایان به ۱۲۶۴ نفر رسیده است.

بر اساس آمار اعلام شده در الجزایر تا کنون ۱۰۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند؛ شمار مبتلایان در این کشور به ۱۱۷۱ نفر افزایش یافته است.
شمار مبتلایان به کرونا در نوار غزه نیز به ۲۰۵ مورد رسیده است.   شمار قربانیان کرونا در جهان بر اساس آمار‌های انتشار یافته در روز شنبه به ۵۹۲۰۳ و مبتلایان به یک میلیون و ۱۱۷ هزار و ۹۱۸ نفر رسیده است.
انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا شمار مبتلایان ثبت رسیده اراضی اشغالی ویروس کرونا نفر رسیده بر اساس آمار دست دادند جان خود تا کنون بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری گزارش دادند بیش از ۲۰۰ هزار نفر از اهالی شمال اسرائیل در پی حملات جدید روانه پناهگاه‌ها شدند.

این در حالی است که دقایقی پیش رسانه های عبری از حمله گسترده پهپادی حزب الله لبنان به شمال اراضی اشغالی و به صدا درآمدن مداوم آژیر خطر خبر داده بودند.

کد خبر 6086651 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • آژیر خطر به صدا درآمد | شلیک ده ها موشک کاتیوشا به اراضی اشغالی + فیلم
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • اذعان به موفقیت حمله ایران به اراضی اشغالی
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • ثبت ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد پارسال در آذربایجان‌غربی
  • ۵۰ هزار و ۶۳۰ تولد در آذربایجان‌غربی ثبت شد