Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@22:57:09 GMT

شهدای شاخص سال ۹۹ سپاه قدس گیلان معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۵۹۴

شهدای شاخص سال ۹۹ سپاه قدس گیلان معرفی شدند

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به شهدای شاخص سال ۹۹ این سازمان گفت: شهید سرلشکر سیدعلی اقبالی دوگاهه و شهیده زهرا دقیقی از جمله شهدای شاخص سپاه قدس گیلان در سال ۹۹ هستند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ دوم پاسدار کامیار مهدی‌پور امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به معرفی شهدای شاخص سال 99 بسیج مستضعفان اظهار داشت: شهید ابومهدی‌المهندس، شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی و شهیده ترور صدیقه رودباری به‌عنوان شهدای شاخص سازمان بسیج مستضعفان در سال 99 معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بهره‌مندی از نام شهدا در انجام کارها موجب افزایش خیر و برکت در نتیجه کار می‌شود خاطرنشان کرد: هر یک از نواحی 18گانه مقاومت بسیج در سراسر استان گیلان دارای شهدای ویژه‌ای هستند.

مهدی‌پور با اشاره به اهمیت معرفی جمعی از شهدا به‌عنوان شهدای شاخص ابراز داشت: سازمان بسیج مستضعفان هر سال در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تعدادی از شهدا را به عنوان شهید شاخص معرفی می‌کند‌.

تصویرسازی|«شهدای شاخص»+عکسیادمان‌های مناطق عملیاتی برای مقابله با کرونا آماده‌اند/ شعار و شهدای شاخص راهیان نور امسالتجلیل از خانواده معظم شهدای شاخص تکواندو استان کرمان

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با معرفی شهدای شاخص سپاه استان در سال 99 بیان داشت: شهید سرلشکر سیدعلی اقبالی دوگاهه و شهیده زهرا دقیقی نیز از جمله شهدای شاخص سپاه قدس استان گیلان در سال 99 هستند.

مهدی‌پور با اشاره به شهدای شاخص نواحی مقاومت بسیج در استان گیلان خاطرنشان کرد: به‌زودی اسامی این شهدای والامقام را نیز اعلام می‌کنیم.

به گزارش تسنیم با بهره‌گیری از نام شهدای شاخص می‌توان با تکیه بر توان داخلی، دشمن را به عقب کشاند و با تکیه بر آموزه‌های دفاع مقدس از مشکلاتی همچون ویروس کرونا مانند جنگ شیمیایی عبور کرد.

انتهای پیام/612/ح

R7877/P1357/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه قدس گیلان شهدای شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا ملاکی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار و تأسیس سازمان بسیج ورزشکاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در راستای احیا و ترویج فرهنگ شهدای ورزشکار تاکنون اقدامات فرهنگی متعددی را در سطح استان ویژه ورزشکاران برگزار کرده است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزاری اقدامات فرهنگی برای ورزشکاران را مقوله اصلی این سازمان خواند و اذعان کرد: برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی، برگزاری اردوهای فرهنگی، ورزشی و سیاسی، برگزاری اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت از عمده فعالیت‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران برای عضویت در بسیج ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به دفاتر این سازمان در اداره ورزش جوانان استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند اظهار کرد: تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی، تجلیل از ورزشکاران اخلاق مدار، تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار، برگزاری اردوهای جهادی با حضور ورزشکاران برخی از اقدامات شاخص سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سال ۱۴۰۲ محسوب می‌شود.

کد خبر 6085137

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • رئیس جدید دانشگاه شهید محلاتی سپاه پاسداران معرفی شد
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال