Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی از آخرین وضعیت و اقدامات استان در مقابله با کرونا مطلع شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ علی لاریجانی در این تماس تلفنی ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته از اعضای ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا در آذربایجان غربی به خاطر اتخاذ تصمیم‌های به هنگام و اثربخش در راستای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به مبتلایان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین بر ضرورت تداوم اقدامات پیشگیرانه و فراهم کردن بستر‌های لازم برای خدمت‌رسانی بخش بهداشت و درمان به بیماران مبتلا به ویروس کرونا در سطح استان تاکید کرد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این گفتگو، ضمن قدردانی از توجه رئیس قوه مقننه، از همدلی و هماهنگی مناسب همه دستگاه‌ها در استان برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تمامی امکانات لازم برای مقابله با شیوع این بیماری در استان فراهم شده و آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سطح مطلوبی قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به همبستگی شکل گرفته در استان و توجه مردم به طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه در روز طبیعت گزارشی از اقدامات و تمهیدات لازم در زمینه پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح آذربایجان غربی ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی لاریجانی کرونا مقابله با کرونا آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جلسه هیات استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تاکید بر اجرای صحیح، سالم‌ و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تاثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم گفت: در صدا و سیمای مرکز  لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌ دیده شده است.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاء الله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است