Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@16:44:21 GMT

شهروندان قزوینی، ورزش در ایام قرنطینه را فراموش نکنند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۶۳۶

شهروندان قزوینی، ورزش در ایام قرنطینه را فراموش نکنند

محمد شفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به شهروندان توصیه می‌کنیم در این شرایط با استفاده از امکانات خانه برای انجام تمرینات و فعالیت‌های بدنی اقدام کنند تا حوصله خود و فرزندانشان در ایام قرنطینه سر نرود.

وی اضافه کرد: هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین در این راستا کمیته‌های خاصی از قبیل ورزش کودکان را برای ترویج ورزش در خانه با استفاده از ابزار و امکانات موجود خانگی راه اندازی کرده است و آموزش‌های لازم را از طریق رسانه‌ها به مخاطبان ارایه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی افزود: در این روزهای کرونایی و قرنطینه خانگی، بهتر است از زمان خود بهتر استفاده کنیم و با استفاده از ابزار و امکانات موجود در خانه، عضلات و اندام خود را از بی تحرکی و رکود نجات دهیم.

وی با بیان اینکه ورزش علاوه بر تناسب اندام می‌تواند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن شود، افزود: بهترین تمریناتی که می‌توان در منزل انجام داد، تمرینات نشسته روی صندلی یا ایستاده است و تمرینات دیگر مانند پرش، دویدن آرام به صورت درجا، پروانه زدن، لِی لِی کردن و... نیز با توجه به شرایط جسمی شهروندان توصیه می‌شود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین افزود: حدود ۳۰۰ باشگاه ورزشی در سطح شهرستان قزوین مشغول فعالیت هستند که هم اینک به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده اند ولی رعایت تمامی موازین بهداشتی طبق آخرین بخشنامه‌های وزارت بهداشت و ورزش و جوانان به آنها تاکید شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان قزوین سیستم ایمنی بدن کودکان ورزش و جوانان وزارت بهداشت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود

علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: برای حمایت از حقوق شهروندان، اجرای وظایف قانونی و رفاه حال مسافران نوروزی، با حضور روسای شعب و بازرسان دستگاه‌های مرتبط، عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت استان پایش می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این بازرسی‌های میدانی علاوه بر امکانات رفاهی خدماتی، فرایند عرضه بنزین، گاز و گازوئیل پایش و در صورت احراز تخلف‌های گرانفروشی، کم فروشی، خودداری از عرضه، تعطیلی خودسرانه، تراکنش‌های ناهمگون، دستکاری نازل سوخت، فروش اجباری مکمل و محصولات مربوط به بنزین، سوء استفاده از کارت‌های سوخت و عرضه خارج از شبکه با جایگاه داران برخورد قانونی می‌شود.

به گفته حسن پور شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

وی اظهارداشت: روسای شعب تعزیرات حکومتی با همکاری شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ همه روزه به جایگاه‌های عرضه سوخت سرکشی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • کشف بیش از ۶۸۰۰ قرص مخدر از خانه یک قاچاقچی در قزوین
  • ملی پوش قزوینی راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دیدار از چهار هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد توسط خیران قزوینی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خانه زعیم اولین خانه تاریخی قزوین + فیلم