Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفاخواه با تأکید بر لزوم قطع زنجیره انتقال کرونا گفت: ازاین‌پس ارسال نامه‌های اداری مردم استان سمنان از دفاتر پیشخوان دولت به استانداری و فرمانداری‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«ابوالفضل صفا خواه» در حاشیه بازدید از دفاتر پیشخوان دولت در سمنان قطع زنجیره انتقال کرونا را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت در روزهای اخیر دانست وگفت: ازاین‌پس نامه‌های اداری مردم استان سمنان از دفاتر پیشخوان دولت به استانداری و فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری سمنان کاهش مراجعات مردمی به دبیرخانه فرمانداری‌ها و استانداری را هدف اصلی این طرح عنوان کردوافزود: مردم استان سمنان می‌توانند مکاتبات مربوط به استانداری را از طریق فاکس به شماره ۳۳۴۴۳۵۷۰ ارسال کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم از مراجعه حضوری به استانداری و فرمانداری‌ها خودداری کنند ادامه داد: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات غیرحضوری و رسیدگی به مشکلات مردم در فرمانداری‌ها اندیشیده شده است.

 

صفا خواه بابیان اینکه ماندن در خانه بهترین روش پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا است اضافه کرد: مردم با توجه به نکات بهداشتی و توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا در ریشه‌کنی هرچه زودتر این ویروس منحوس یاری‌رسان باشند.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خودداری از مراجعه حضوری انجام مکاتبات اداری دفاتر پیشخوان دولت دفاتر پیشخوان دولت مردم استان سمنان فرمانداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ این امکان را ایجاد می‌کند که مردم از امروز به مدت چهار روز مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.
استاندار سمنان در حاشیه آغاز بکار رسمی این سامانه گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: همچنین بیش از ۱۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به همت نهاد ریاست جمهوری به مردم استان پرداخت شد.
وی گفت: این سامانه بهترین راه ارتباطی بین مردم و دولت است و فضای مناسبی است تا مردم از این طریق مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کنند.
به گفته استاندار کار سامانه بعد از سفر آغاز و مسائل و مشکلات ثبت شده در آن بررسی و رسیدگی میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رییس دولت سیزدهم
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • ۱۳ هزار فقره تسهیلات بانکی به مردم استان سمنان پرداخت شد
  • مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند
  • دیدار رئیس‌جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • دیدار رئیس جمهور با مردم استان سمنان/ مصوبات سفر اول اجرایی شد
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم