Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت صندوق توسعه ملی محدود است و دولت برای تامین بودجه مشکلات کرونا باید نگاه ویژه‌ای به صادرات، نفت و مالیات داشته باشد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان در پاسخ به سوالی درباره اینکه دولت به جای صندوق توسعه ملی از چه روش‌های دیگری برای حل مشکلات کرونا استفاده کند، اظهار داشت: دولت تا کنون منبع ارقامی که برای حمایت از کسب و کار، بیکاران و بیمه اعلام کرده را مشخص نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صندوق توسعه ملی هم اکنون به دلیل عدم فروش نفت که 20 درصد این میزان به صندوق می‌رفت آن قدر توسعه ندارد که پاسخگوی همه این منابع باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: یک منبع مالیات که مسئله حقوق و امتیازات است و یک مبلغ نیز مربوط به سایر منابع بوده که بخشی از آن مرتبط با گردشگری، صنایع دستی و صادرات است، حوزه گردشگری و صنایع دستی هم اکنون در رکود بوده و در این میان صادرات اهمیت فراوانی برای ما دارد که آن هم باید بر اساس ضوابط قانونی صورت گیرد.

نسیم مهر رضوی در اصفهان / توزیع 50 هزار ماسک، گان و لباس بیمارستانی توسط خادمیاران رضویتوزیع مایحتاج معیشتی میان خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا در اصفهان به روایت تصاویراصفهان| حسینیه‌ای که این روزها به کارگاه تولید ماسک تبدیل شده است + فیلم

وی تصریح کرد: بنابراین منابع ما محدود به فروش نفت، صادرات و مالیات است و یکی از این 3 مسئله را باید در نظر داشته باشیم، در بودجه 99 فروش نفت را برای مسائل عمرانی و پرداخت اوراق مشارکت تخصیص داده‌اند.

حجت‌الاسلام سالک بیان کرد: مالیات و سایر منابع می‌ماند که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت، اگر قرار به پرداخت همه آن از صندوق باشد که صندوق هم ظرفیت محدودی دارد.

انتهای پیام/ 168/ ت

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین افشاری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید این واحد دانشگاهی اظهار کرد: فلسفه اصلی دانشگاه امور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است، باید مدیران منابع لازم را برای این مهم مهیا کنند و برنامه‌ها بر اساس تمرکز بر نقاط ضعف و قدرت و ظرفیت‌های موجود هدفمند شود.

وی ادامه داد: بسیاری از واحد‌های دانشگاهی در سالیان اخیر دچار کمبود دانشجو و درآمد شده‌اند با توجه به منابع محدود شهریه‌ای باید تلاش شود از منابع غیرشهریه‌ای برنامه‌های دانشگاه را به پیش ببریم و مزایای همکاران را به موقع پرداخت کنیم.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تأکید کرد: برنامه‌های این واحد دانشگاهی را بر مبنای برنامه پنج ساله تحول و تعالی دانشگاه با جدیت بیشتری در راستای پایدار کردن منابع درآمدی پیش می‌بریم و با احیا کردن مراکز تحقیقاتی، تالار، هتل و کلینیک حقوقی شتاب لازم را در این راستا ایجاد می‌کنیم.

افشاری بیان کرد: انتظار داریم بتوانیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها حداقل یک محصول را تولید کرده و با توجه به شعار سال و کمک همکاران با ورود به بخش تولید بخشی از منابع غیر شهریه‌ای را تأمین خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • استاندار قم: ‌درآمدی عمده‌ای جز محل دریافت مالیات نداریم
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • کسری ۲۳۰ هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • احیای مراکز تحقیقاتی در راستای پایداری منابع درآمدی
  • وزن یارانه‌ها در بودجه ۱۴۰۳
  • ۳۰ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام بیمه زنان روستایی وعشایر
  • وزارت نفت اثر تحریم‌ها در تولید و صادرات نفت را کم کرد/ جهشی قابل‌توجه در صادرات گاز داشته‌ایم