Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بابیان اینکه همچنین سیل به تعدادی از طرح‌های اشتغال مددجویان ازجمله طرح‌های دامپروری و گلخانه‌ای نیز خسارت وارد کرده است گفت: سیل روز‌های اخیر به تعدادی از مددجویان شهر‌های رودبار، کهنوج، زهکلوت و ریگان خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به‌منظور کمک به خانواده‌های سیل‌زده تحت حمایت، مستمری فروردین‌ماه مددجویان سیل‌زده استان به‌صورت دو برابری پرداخت می‌شود.

صادقی بر لزوم مشارکت خیران برای کمک به مددجویان و نیازمندان سیل‌زده استان تأکید کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط کنونی به‌منظور به حداقل رساندن مبادلات، خیران می‌توانند به‌صورت الکترونیکی و نقدی کمک‌های خود را به نیازمندان اهداء کنند.

او افزود: شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت به نام کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل کرمان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان

مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان، گفت: امسال برداشت گیاهان دارویی و صنعتی در استان ممنوع است و با متخلفان از طریق مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد. - اخبار استانها -

علیرضا ابوالحسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه گیاهان دارویی و صنعتی جزو ذخایر ژنتیکی و سرمایه‌های کشور هستند، اظهار داشت: در سالیان اخیر خشکسالی‌های پیاپی از سویی و از سوی دیگر برداشت‌های غیراصولی باعث شد که این گیاهان دارویی و صنعتی با ارزش مراتع ما در استان کرمان در معرض نابودی و خطر انقراض قرار بگیرند.

وی از ممنوعیت برداشت گیاهان دارویی و صنعتی در عرصه‌های منابع طبیعی شمال استان کرمان خبر داد و گفت: براساس درخواست مجریان طرح‌ها و طبق مصوبه کمیسیون فنی برداشت گیاهان دارویی و صنعتی در عرصه‌های منابع طبیعی استان ممنوع شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با بیان اینکه برداشت، خرید، فروش و حمل هر گونه گیاهان دارویی و صنعتی در استان در سال 1403 ممنوع است، افزود: این تصمیم با هدف حفظ ذخایر ژنتیکی، حفظ و تقویت رویشگاه‌های طبیعی افزایش زادآوری و حمایت از گونه‌های در معرض انقراض گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه برداشت غیر مجاز از عرصه‌های مرتعی استان کرمان به ویژه در محصولات فرعی خلاف قانون است، ادامه داد: در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی شده و هم از طریق قضات دادگاه و هم از طریق تعزیرات حکومتی پیگیری خواهد شد.

ابوالحسنی با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان به صورت مستمر در حال گشت‌زنی در مراتع هستند، گفت: در صورت مشاهده برداشت، خرید و فروش و حمل غیرمجاز گیاهان دارویی و صنعتی با افراد متخلف برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از ساکنان عرصه‌های مجاور رویشگاه‌های منابع طبیعی به ویژه دامداران درخواست داریم که در صورت مشاهده تخلف، قاچاق و یا برداشت غیرمجاز محصولات جنگل و مرتعی از طریق سامانه 1504 و 139 به همکاران یگان حفاظت عرصه‌های منابع طبیعی استان به صورت شبانه روزی اطلاع دهند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان، گفت: با توجه به این بارندگی‌ها افزایش پوشش گیاهی در مراتع ما زیاد خواهد بود و درخواست داریم که مردم در صورت مشاهده حریق علاوه بر کمک به ما در اطفای آن، این مورد را بلافاصله اطلاع دهند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان
  • انهدام تیم سقط جنین در کرمان
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • خسارت بيش از ۹۵ ميليارد تومانی سيل به شبكه توزيع برق / تنها برق سه روستا ناپایدار است
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه های کشور​