Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@04:47:02 GMT

کاهش ۴۴ درصدی ماموریت‌های اورژانس قم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۸۴۴

کاهش ۴۴ درصدی ماموریت‌های اورژانس قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمد شهیدی،رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم گفت:ماموریت های این مرکز در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۴ درصد کاهش‌ یافته‌است.

او افزود: ماموریت نوروزی مرکز اورژانس ۱۱۵ قم ۲۴ اسفندماه ۹۸ آغازشده و تا هشت صبح ۱۶ فروردین‌ماه  ادامه داشت که در این مدت، ۲ هزار و ۷۸۴ ماموریت از سوی کارشناسان این مرکز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در این مدت ۳۶۱ تصادف شهری و ۷۷ تصادف جاده‌ای به این مرکز اعلام شد که به ترتیب ۶۶ و ۷۸ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش نشان می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ قم ، تعداد کل مصدومان ویزیت شده درصحنه در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای ۵۶۶ نفر بود که نسبت به پارسال ۶۸ درصد کاهش‌یافته است.

شهیدی ادامه داد: همچنین تعداد کل مصدومان انتقال‌یافته به مراکز درمانی در حوادث ترافیکی شهر و جاده‌ای نیز ۱۱۹ نفر است که ۷۸ درصد کاهش نشان می‌دهد.

او  بیان کرد: تعداد موارد فوت‌شده در صحنه در حوادث ترافیکی ۲ نفر بود که هر دو مورد در حوادث جاده‌ای رخ‌داد و نسبت به مدت مشابه پارسال که هفت نفر بود، ۷۱ درصد کاهش یافته‌است.

شهیدی گفت: در طرح امداد نوروزی همه پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ قم که در شهر و جاده مستقر هستند، علاوه بر انجام ماموریت‌های دیگر اورژانسی که به‌واسطه ایجاد شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و سایر بیماری‌ها همانند سایر ایام سال برقرار بود، برای مواجهه با هر نوع حادثه ترافیکی نیز در آماده‌باش کامل بودند.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۰ پایگاه جاده‌ای، ۱۹ پایگاه شهری، یک پایگاه هوایی، ۶۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس قم نوروز 99 ویروس کرونا اورژانس ۱۱۵ قم درصد کاهش جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات نوروز

رئیس سازمان اورژانس گفت: در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۷ درصد کاهش حوادث ترافیکی و ۱۰ درصد کاهش مصدومان تصادفات را داشته‌ایم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جعفر میعادفر رئیس اورژانس اظهار کرد: از 24 اسفند تا کنون 2 میلیون و 500 هزار ورودی (بیمار) به اورژانس بیمارستانی داشته‌ایم که 108 هزار عمل جراحی در بیمارستان‌ها انجام شده است.

رئیس سازمان اورژانس خاطرنشان کرد: در مجموع در طرح نوروزی (24 اسفند تا 7 فروردین) 32 هزار عمل اورژانسی انجام شده است.

میعادفر بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس پیش بسمارستانی 163 ماموریت انجام داده‌اند و 70 هزار بیمار را به مراکز درمانی منتقل کرده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: امسال 7 درصد کاهش حوادث ترافیکی و 10 درصد کاهش مصدومان تصادفات را داشته‌ایم.

وی در پایان به بازدید از اغذیه فروشی‌ها اشاره کرد و گفت:  2 هزار و 648 مورد که مسائل بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب شده است و 800 تن مواد غذایی ناسالم معدوم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۸/۸ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۸/۸ درصدی مأموریتهای اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت‌های اورژانس در نوروز امسال
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس در ایام نوروز
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت‌های اورژانس کشور در ایام نوروز
  • کاهش ۶ درصدی ماموریت های اورژانس در ایام نوروز
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده ای
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات نوروز