Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال می‌گوید راهکار رفع اعتراض AFC به انتخاب دبیرکل جدید، برگزاری مجدد جلسه هیات رئیسه فدراسیون با حضور ابراهیم شکوری است.

مسعود رضاییان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتفاقات اخیر در فدراسیون فوتبال مبنی بر کنار گذاشتن ابراهیم شکوری و انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست دبیرکلی که با اعتراض رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه شد گفت: این ناهماهنگی حاصل نادیده گرفتن قوانین است که فدراسیون‌های جهانی تاکید زیادی روی آن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید این حساسیت‌ها را برطرف کنیم.

این عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال برگزاری جلسه هیات رئیسه با حضور ابراهیم شکوری به عنوان دبیرکل را برای رفع حساسیت‌های AFC پیشنهاد کرد و افزود: هیات رئیسه مجبور است در روزهای آینده یک جلسه واقعی را مجدد برگزار کند. این موضوع مانند ویرایش مجدد یک نامه است. برای جلوگیری از اتلاف وقت و رسیدگی به مسائلی مهم‌تر باید، این غلط‌گیری را زودتر انجام دهیم.

وی درباره اظهارات شکوری مبنی بر همراهی با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای جلوگیری از آسیب خوردن فوتبال ایران اظهار کرد: فکر نمی‌کنم شکوری هم مخالفت با این تغییرات و کمک کردن با فدراسیون فوتبال داشته باشد. او درک می‌کند که در این مدت سرپرست دبیرکلی بوده و مطمئنا پست‌های بالاتر از این هم در مواقعی با تغییرات روبرو می‌شوند. نمی‌گویم شکوری شایسته نیست بلکه سلایق مدیران فدراسیون فرق دارد و او می‌تواند در جلسه هیات رئیسه برای انتخاب مجدد دبیرکل جدید به عنوان دبیرکل وقت شرکت کند.

رضاییان با اشاره به انتصاب مهدی محمدنبی برای دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: به نظرم با توجه به تجربه بسیار خوبی که در گذشته از خود به جای گذاشت و روابط عمومی مناسب با باشگاه‌ها و مدیران، نبی چهره محبوبی است و می‌تواند با مذاکره مشکلات را حل کند. او انتخاب خوبی برای فدراسیون فوتبال خواهد بود.

مدیرعامل سابق فولاد خوزستان تاکید کرد: به جای گیر کردن در مسائلی مانند انتخاب دبیرکل، می‌توانیم روی اصلاح اساس‌نامه، برگزاری انتخابات، برگزاری لیگ برتر و عبور از کرونا تمرکز کنیم و از اتلاف وقت جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال مسعود رضاییان ابراهیم شکوری مهدی محمدنبی فدراسیون فوتبال جلسه هیات رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش

تعدادی از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج با حضور مقابل وزارت ورزش، حمایت خود را از سرپرست فعلی این فدراسیون اعلام کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حدود 15 نفر از اعضای مجمع فدراسیون شطرنج از جمله برخی ملی‌پوشان این رشته، صبح امروز مقابل وزارت ورزش حضور پیدا کردند تا خواسته خود را به مسئولان وزارتخانه اعلام کنند.

دیدار سرپرست فدراسیون شطرنج با رئیس کمیته ملی المپیک

به همه این افراد اجازه ورود به وزارت ورزش داده نشد و آنها مقابل این وزارتخانه ایستادند، اما چند نفر موفق شدند در جلسه‌ای با برخی مسئولان در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها حضور پیدا کنند.

هدف اصلی اعضای مجمع شطرنج اعلام حمایت از شادی پریدر سرپرست فعلی فدراسیون برای حضور او در انتخابات ریاست بود.

فدراسیون شطرنج از اواخر آذر 1402 با سرپرستی پریدر اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد