Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:11:30 GMT

بیش از ۸ هزار بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی قم انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۹۰۷

بیش از ۸ هزار بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی قم انجام شد

محمود سیجانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از اول تا ۱۳ فروردین هشت هزار و ۳۷۷ مورد بازرسی از بنگاه‌های اقتصادی قم توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام شد، افزود: تعداد پرونده‌های متشکله در نتیجه بازرسی ۴۵۸ مورد بود.

وی تعداد تخلفات مشکوفه در نتیجه بازرسی را ۶۷۸ مورد با ارزش ریالی ۲۵ میلیارد و ۴۹۱ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: اغلب پرونده‌های متشکله طی این مدت در حوزه داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی، آرد، نان، شکر، روغن، میوه، پوشاک، خشکبار، جایگاه‌های CNG و LPG بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به نظارت دائم بازرسان سازمان صمت قم از چادرهای توزیع میوه، افزود: همچنین بازرس مقیم در واحد تولیدی مواد ضد عفونی کننده مستقر هستند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، واحدهای صنفی غیرضروری طی گشت مشترک با اماکن در صورت فعالیت اخطار دریافت کرده و در صورت تخلف پلمب می‌شوند.

کد خبر 4891436

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف قم قم نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت قم ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب طرح غربالگری گرگان شهرکرد روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان قائم مقام رسانه ملی در امور اقتصادی  درسفر به کرمان از برخی از اموال ، دارایی‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ساختمان جدید در حال احداث این مرکز بازدید کرد.
حسین رضی گفت در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی و امکاناتی که در استان کرمان در اختیار صدا و سیما است بررسی می‌شود تا در طرح مولدسازی  استفاده  شود.
وی افزود در تلاشیم تا ظرفیت‌های بالقوه را به بهره‌برداری برسانیم تا از این محل شبکه استانی توسعه یابد و از منابع استفاده بهینه شود..
قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی در ادامه در باره ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان گفت با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون در این سایت ۱۴ هکتاری انجام شده باید سرعت انجام کار افرایش یابد که این موضوع از محل منابع استانی، سازمان برنامه بودجه و سازمان صدا و سیما با پیگیری متولیان قابل انجام است.
رضی در این روز از برخی از دارایی‌های صدا و سیمای مرکز کرمان هم بازدید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد