Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-29@12:03:22 GMT

گزارش تصویری ایتنا: بهترین هدفون‌ های مخصوص دویدن

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۹۳۵

گزارش تصویری ایتنا: بهترین هدفون‌ های مخصوص دویدن

ایتنا- هدفون‌های مخصوص دویدن ویژگی‌های بسیار متمایزی دارند که دقیقا برای کاربری یادشده طراحی شده‌اند. به همین منظور در اینجا به معرفی بهترین هدفون‌های مختص دویدن پرداخته‌ایم. هدفون‌های مخصوص دویدن ویژگی‌های بسیار متمایزی دارند که دقیقا برای کاربری یادشده طراحی شده‌اند. به همین منظور در اینجا به معرفی بهترین هدفون‌های مختص دویدن پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، بسیاری از ورزشکارها می‌دانند که بیشتر هدفون‌های عادی برای انجام حرکات ورزشی به‌خصوص دویدن مناسب نیستند. یکی از اصلی‌ترین هدفون‌های مناسب فعالیت‌های ورزشی ایربادهای بی‌سیم هستند که مشکل دست‌وپا گیر بودن سیم گوشی‌ها در آن‌ها حل شده است. مورد بعدی راحتی و کیفیت صدای بالای هدفون‌های مناسب دویدن است. در اینجا به معرفی چند هدفون و ایرباد مناسب دویدن پرداخته شده است.
  تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گزارش تصویری هدفون بی سیم گجت ایرپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سفالگری»، هنری به قدمت تاریخ گیلان + تصاویر

«سفالگری»، هنری به قدمت تاریخ گیلان است و نمونه بارز آن شیروانی‌های سفالی در این استان است که در گذشته در بام خانه‌های برخی مناطق به عنوان عایق حرارتی عمل می‌کرد و مقاومت خوبی در مقابل بار‌های جانبی داشت و دمای هوای خانه را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگاه می‌داشت.

سفال در گیلان به علت فراهم بودن بستر مناسب تولید آن، مصارف فراوانی داشت و از آن به شکل «گمج» و «نوخون» (ظرف مخصوص طبخ غذا به همراه درب)، «نَرخِه» (کوزه دوغ)، خُم سفالین، کوزه سفالی، «نمک‌یار» (سینی سفالی ساییدن مغز گردو و سبزی و انار ترش و ...)، «گِلی تابه» (ظرف مخصوص برشته کردن تخمه)، «تالک» (ظرف سفالین ۲ دسته) و «کمر کوزه» (ظرف سفالین مختص بادکش کردن پشت و کمر) استفاده می‌کردند.

همچنین گلدان، تُنگ آب، ظروف آشپزخانه، تابه سفالی، «ماستِ گوله»، تنور نان پزی، ظروف نگهداری مواد، حلقه‌های سر چاه، گلدان و مجسمه و سفال بام، تابلو‌های سفالی و مجسمه‌های سفالی تاریخیِ شبیه سازی شده از انواع ظروف سفالی گیلان به شمار می‌آیند.

سفالگری در گیلان یکی از صنایع دستی پر طرفدار و پرکاربرد از زمان قدیم تاکنون است و «گمج» از اصلی‌ترین ظروف سفالی و محلی استان گیلان به شمار می‌آید.

از این ظرف سفالی در تهیه و طبخ انواع خورشت و غذا‌های محلی استفاده می‌شود؛ غذا در آن ضمن اینکه خاصیت خودش را از دست نمی‌دهد، به طور کامل مغز پخت می‌شود.

ظروف سفالی رنگارنگ گیلان به عنوان سوغات چهار فصل این استان با طرفداران و علاقه‌مندانی خاص نقشی موثر در جذب گردشگران دارد.

شهرستان‌های شفت، سیاهکل، املش، رشت، رودسر و لنگرود از مناطق عمده سفالگری در گیلان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • چگونه سریع‌تر بدویم؟؛ این راه ساده به شما کمک می‌کند
  • هدفون جدید هواوی با قابلیت هوش‌مصنوعی‌ از راه رسید!
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • چگونه سریع‌تر بدویم؟ | این راه ساده به شما کمک می‌کند
  • «سفالگری»، هنری به قدمت تاریخ گیلان + تصاویر
  • انتخاب ۲ پایان نامه از دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان به عنوان پایان نامه‌های برتر تقاضامحور
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • کدام شهرهای اروپا برای راه‌اندازی استارت‌آپ بهترین هستند؟
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران