Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@09:25:52 GMT

چند تن از خانواده شهرداری تبریز مبتلاء به کرونا شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۹۵۲

چند تن از خانواده شهرداری تبریز مبتلاء به کرونا شده‌اند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در راه مقابله با ویروس کرونا، آقای قلیزاده مدیرعامل فقید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز را به عنوان شهید راه خدمت ازدست داده‌ایم.

به گزارش ایمنا، سونیا اندیش با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز در زمینه ضدعفونی معابر و سطوح شهر، اظهار کرد: شهرداری تبریز تا جایی که توان دارد، در موضوع مبارزه با کرونا وارد عمل شده و انجام وظیفه کرده است اما باید در نظر داشت که اقدامات برای مقابله با بیماری کرونا فقط وظیفه شورای شهر و شهرداری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات دولتی، نهادها و ارگان‌ها نیز باید در کنار شهرداری باشند زیرا شهرداری به تنهایی نمی‌تواند مسئولیت تهیه اقلام مورد نیاز و عملیات ضدعفونی معابر و سطوح شهر را به عهده بگیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تصویب مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای تخصیص به حوادث غیرمترقبه از سوی این شورا، عنوان کرد: این مبلغ در اختیار شهرداری تبریز قرار گرفته که بخشی از آن به تهیه مواد ضدعفونی کننده و بخشی نیز برای اختصاص به اقشار آسیب دیده از طریق خیریه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم، ادامه داد: شهرداری تبریز تصمیمات حاکمیتی و پروتکل‌های وزارت بهداشت ازجمله تعطیلی پارک‌ها را با جدیت و با تمام قوا انجام می‌دهد و در این راستا لازم است تا مردم نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

اندیش خاطرنشان کرد: در بحث اطلاع‌رسانی و هشداردهی، شهرداری تبریز از طریق بیلبوردها، خبرگزاری‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، فضای مجازی و … در حد توان خود اقدام کرده است اما اگر مردم همراهی و همکاری نکنند، همه این اقدامات بی فایده خواهد بود.

وی اضافه کرد: با توجه وضعیت موجود، جلسات شورای شهر از ابتدای هفته گذشته به‌صورت مجازی برگزار می‌شود که در این جلسات موضوعاتی همچون تهیه اقلام ضدعفونی و لباس‌های ایزوله جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا مورد بحث قرار گرفته است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه همکاری مردم نسبت به قبل بهتر شده اما به هیچ وجه کافی نیست، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از مردم تصور می‌کنند که خطر ابتلاء به کرونا از آنها دور است اما واقعیت این است که اگر مردم در خانه نمانند و موارد بهداشتی را رعایت نکنند، احتمال ابتلاء به کرونا در آنها وجود خواهد داشت.

وی افزود: از مردم خواهش می‌کنیم که به همکاری خود ادامه دهند و همچنان در خانه بمانند و برای کارهای غیرضروری از خانه خارج نشوند تا ما هم بتوانیم به زودی مثل بعضی از کشورها زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.

اندیش اظهار کرد: متأسفانه بعضی از همکاران شهرداری تبریز در راه مقابله با ویروس کرونا، به این بیماری مبتلا شده‌اند و در این راه ما آقای قلیزاده مدیرعامل فقید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز را به عنوان شهید راه خدمت ازدست دادیم.

کد خبر 417371

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر تبریز ویروس کرونا کرونا ویروس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ ضمن اعلام خبر فوق افزود: متأسفانه طبق بررسی‌های انجام یافته، وضعیت ایمنی و مقاومت پاساژها و اماکن عمومی قدیم الاحداث در محدوده مرکزی شهر، مناسب نبوده و نیازمند نوسازی و مقاوم سازی هستند.

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی به پاساژهای خطر آفرین از نظر ایمنی و سازه‌ای، عوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه ۸ طی ماه‌های اخیر، اقدام به صدور اخطاریه به کلیه مراکز پرخطر کردند تا هیأت امنا این مراکز اقدام به ایمن‌سازی ساختمان‌هایشان کنند.

منیری فر تصریح کرد: پیرو این اقدامات، عملیات ایمن سازی پاساژهای کاروس و ۱۱۰ با همکاری شهرداری منطقه ۸، طی روزهای اخیر آغاز شده و در آینده نزدیک در سایر اماکن نا ایمن تداوم خواهد یافت.

کد خبر 6064424

دیگر خبرها

  • مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند
  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • هدف اصلی دستگاه قضایی از اجرای حکم حبس بازسازی معنوی زندانیان است
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • تبریزگردی با اتوبوس‌های اسنا در ایام نوروز
  • امیدآفرینی و تحقق شعار سال اولویت شهرداری و شورای شهر است
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان