Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@18:40:41 GMT

اجرای طرح ترافیک تا ۲۰ فروردین لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۰۹۶۰

اجرای طرح ترافیک تا ۲۰ فروردین لغو شد

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از عدم اجرای طرح‌های ترافیکی در پایتخت در هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش پول نیوز، یوسف حجت در گفت‌وگویی با بیان این که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده بود که از امروز (شنبه، ۱۶ فروردین ماه) طرح‌های ترافیکی در تهران اجرایی شود، گفت: اما طی هماهنگی با پلیس و وزارت کشور به این جمع‌بندی رسیدیم که اجرای طرح‌های ترافیکی اعم از طرح زوج و فرد سابق و طرح ترافیک تا یک هفته دیگر به تعویق افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بسیاری از مشاغل تعطیل هستند و کارمندان دولت نیز باید به صورت شیفتی فعالیت کنند، اظهار کرد: برداشت ما این است که مشکل ترافیکی در هفته پیش رو نخواهیم داشت.
وی تأکید کرد: در شرایط کرونایی استفاده از خودروی شخصی نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی مناسب‌تر است و به همین دلیل، طرح‌های ترافیکی اعم از زوج و فرد سابق و طرح ترافیک را در هفته پیش رو اجرایی نخواهیم کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: طرح زوج و فرد طرح های ترافیکی مشاغل تهران تعطیل طرح های ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی و نقش آن در بهبود ترافیک شهری

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی بازوهای راهنمایی، تابلوهای راهنما، تابلوهای توقف و سایر وسایل نقلیه سازگار قابل انعطاف با برچسب جاده‌های شهری است. این تجهیزات، به عنوان بخش مهمی از زیرساخت‌های ترافیکی شهری، نقش اساسی در بهبود جریان و ایمنی ترافیک دارند. استفاده از تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی باعث سهولت در نصب، حمل و نقل و نگهداری و همچنین کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات می‌شود. این تجهیزات، به دلیل سبک بودن و قابلیت انعطاف، قابلیت تلفیق با سیستم های ترافیک موجود را دارند و باعث بهبود ترافیک شهری و کاهش تصادفات می شوند. با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد این تجهیزات، تأثیر مثبت آن ‌ها بر بهبود ترافیک شهری غیرقابل انکار است. تمرکز بر استفاده از این تجهیزات به عنوان راهکارهای نوین برای مدیریت ترافیک شهری، می ‌تواند به کارآمدی و کارایی سامانه ‌های حمل و نقل عمومی و خصوصی شهری کمک کند و ایمنی و رفاه رانندگان و عابران را تضمین نماید. استفاده هوشمندانه از تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی به عنوان جایگزینی موثر و بهینه برای تجهیزات سنتی، می ‌تواند به بهبود کیفیت زندگی شهروندان و بهبود محیط شهری منجر شود.

نیوجرسی پلاستیکی چیست؟

نیوجرسی پلاستیکی یک نوع جدید از نیوجرسی‌های ترافیکی است که از پلاستیک قوی و مقاوم به جای فلز برای ساخت آن نیز استفاده می‌شود. این نیوجرسی‌ها به عنوان تجهیزات ترافیکی قابل انعطاف، سبک و زیبا شناخته می شوند. آن ‌ها اغلب برای نصب تابلوهای راهنما، پوشش‌ های خطر و سایر اطلاعات مربوط به ترافیک در جاده‌ ها و محیط‌ های شهری استفاده می ‌شوند. که شرکت فرتو ترافیک به عنوان یکی از باتجربه‌ترین تولید کنندگان این محصول در ایران محسوب می‌شود. نیوجرسی پلاستیکی مزایایی از قبیل وزن سبک تر، نصب آسان‌تر و مقاومت بیشتر در برابر رطوبت و زنگ زدگی نسبت به نیوجرسی‌های بتنی دارد. از این رو، این نیوجرسی‌ها به عنوان یک جایگزین مناسب و موثر برای تجهیزات ترافیکی سنتی شناخته می شوند.

مزایا و معایب تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی

مزایا و معایب تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی به شرح زیر است:

مزایا:

وزن سبک: تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی دارای وزن سبک تری نسبت به نیوجرسی‌های دیگر هستند، که نصب و حمل آنها را آسان‌تر می‌کند.

قابلیت انعطاف: به عنوان مواد پلاستیکی، این تجهیزات قابلیت انعطاف بالایی دارند که به آنها اجازه می‌دهد در برابر ضربه‌ها و فشارهای مختلف انعطاف پذیر باشند.

مقاومت به مواد خورنده: پلاستیک مقاوم به زنگ زدگی، خورندگی و تأثیرات جوی مانند باران یا رطوبت است، بنابراین تجهیزات پلاستیکی در طولانی مدت از دوام و استحکام مناسبی برخوردارند.

هزینه کمتر: تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی اغلب ارزان‌تر از نسخه‌های فلزی خود هستند که می تواند به کاهش هزینه ‌های نصب و نگهداری کمک کند.

معایب:

که اکثراً این موارد برای نیوجرسی‌هایی با کیفیت پایین است. این محصول هم مانند سایر محصولات از درجه بندی مختلف در مواد اولیه برخوردار است.

مقاومت کمتر در برابر ضربه: به دلیل مواد نرم‌تر پلاستیک نسبت به فلز و بتن، تجهیزات پلاستیکی ممکن است در برابر ضربه‌ها و فشارهای خیلی شدید کمتر مقاوم باشند.

زیبایی کمتر: برخی افراد ممکن است زیبایی تجهیزات پلاستیکی را نسبت به نیوجرسی‌های فلزی کمتر ارزیابی کنند.

تأثیرات حرارتی: در مواقعی که تجهیزات پلاستیکی بر اثر تغییرات دما تحت تأثیر قرار می‌گیرند، ممکن است شکل آن ها تحت تأثیر حرارت تغییر کند.

فرسایش زودتر: تجهیزات پلاستیکی ممکن است پس از مدت زمانی نسبتاً کوتاه‌تر از نیوجرسی‌های فلزی، نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشند به دلیل پیری سریع تر آن ‌ها.

قیمت تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی

قیمت تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. این طور باید گفت که به طور کلی عواملی که می‌توانند بر قیمت تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی تأثیر بگذارند عبارتند از:

مواد اولیه: قیمت مواد اولیه پلاستیک، مانند نوع پلاستیک مورد استفاده، قابلیت تولید، و دسترسی به مواد می‌توانند قیمت تمام شده را تحت تأثیر قرار دهند.

فناوری تولید: روش‌های تولید پیشرفته و هوشمند می‌توانند تأثیر زیادی بر پایین آوردن هزینه ها داشته باشند.

تحقیق و توسعه: هزینه‌های مرتبط با تحقیق و توسعه برای بهبود و بهینه سازی محصول نیز به قیمت نهایی افزوده می شوند.

هزینه تولید و نگهداری: ماندگاری، قابلیت حمل و نقل، و هزینه نگهداری تجهیزات نیز بر قیمت تأثیر دارند.

امکانات محصول: ویژگی‌های اضافی مانند امکان اتصال به سیستم‌های هوشمند و قابلیت کاستومایز کردن تجهیزات می‌تواند قیمت را بالا ببرد.

مزایای قیمت تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی در شرکت فرتو ترافیک

قیمت رقابتی نسبت به نیوجرسی‌های فلزی برای همچنین ویژگی های پلاستیکی مقرون به صرفه تر نیز باشند. قابلیت سفارشی سازی و ساخت به‌ سفارش مشتریان که ممکن است به تأمین نیازهای خاص مشتریان کمک کند. مقاومت بهتر در برابر زنگ زدگی و شرایط محیطی باعث افزایش دوام و استحکام محصولات می ‌شوند.

تجهیزات پارکینگی

تجهیزات پارکینگی با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین المللی در شرکت فرتو، که خود به عنوان یکی از پیشگامان تولید تجهیزات پارکینگی با تجربه و شهرت بالا در عرصه صنعتی شناخته می‌شود. و به استفاده کنند گان امکان می‌دهد تا از خدماتی با کیفیت بالا و دوام بالا برخوردار شوند. این تجهیزات پارکینگی طراحی شده تا به بهبود جریان و ساماندهی پارکینگ در انواع فضاهای شهری و تجاری کمک کنند. بر اساس تعهدات اخلاقی و کیفیتی شرکت فرتو، مشتریان اعتماد خود را به این تجهیزات پارکینگی تأیید کرده‌اند. با توجه به اهمیت ایمنی و کارایی تجهیزات پارکینگی، شرکت فرتو به دستیابی به استانداردهای بین المللی و نیز نیازهای مشتریان به شیوه ‌ی بهینه و کارآمد معتقد است.

خرید تجهیزات پارکینگی

شرکت فرتو ترافیک با بیش از ده سال تجربه در زمینه تولید تجهیزات پارکینگی، به وفور برای مشتریان عزیز خود خدمات ارزشمند ارائه می‌دهد. ما با افتخار تجهیزات پارکینگی مدرن، مطابق با استانداردهای بین المللی، با دقت و کیفیت بالا تولید و عرضه می‌نماییم. خرید تجهیزات پارکینگی از فرتو ترافیک نه تنها به مشتریان اطمینان از کیفیت و قابلیت عملکرد محصولات ما می‌دهد، بلکه تجربه پیشرفته ای از تحول در مدیریت پارکینگ را فراهم می ‌آورد. از دستگاه‌های تشخیص لزوم جابجایی خودرو تا تابلوهای هوشمند راهنمایی، تمامی تجهیزات ما طراحی شده اند تا به شما راحتی، امنیت و کارایی بیشتری در پارکینگ خود ارائه دهند. در فرتو ترافیک، مشتریان ما برای هر نیازی که دارند، راهکارهایی مناسب و انعطاف ‌پذیر خواهند یافت. خرید تجهیزات پارکینگی از ما یعنی ارتقاء بهبود محیط پارکینگ شما و ایجاد یک تجربه پارکینگ کاملاً متفاوت و مطمئن. با ما همراه باشید، تجربه ‌ای منحصر به فرد را تجربه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6079897

دیگر خبرها

  • اجرای محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در اردبیل
  • تجهیزات ترافیکی نیوجرسی پلاستیکی و نقش آن در بهبود ترافیک شهری
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در رشت
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۷ فروردین ماه
  • جزئیات تغییرات جدید محدوده طرح ترافیک تهران
  • اعلام تغییرات جدید در طرح ترافیک تهران
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه
  • اجرای ۱۱ تقاطع غیر همسطح در قزوین