Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاس‌های درس به صورت برخط( آنلاین) از امروز(۱۶ فروردین) در دانشگاه علم و فرهنگ برپا شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، سید سعیدهاشمی با اعلام این خبر گفت: در پی تداوم شرایط موجود جامعه، با توجه به بخشنامه وزارت علوم، رویکرد حمایت از حقوق مادی و معنوی دانشجویان و همچنین بهره‌برداری حداکثری از امکانات آموزشی موجود با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت آموشی، اداره فناوری اطلاعات و سایر همکاران دانشگاه امکان ارائه کلاس‌های این دانشگاه به صورت مجازی فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علم وفرهنگ افزود: ارائه راهکارهای عملیاتی برای ارائه آموزش‌های آنلاین از دغدغه‌های مسئولین دانشگاه بود که این مهم انجام شد و از صبح امروز کلاس‌های این دانشگاه باروال عادی حضور استاد و دانشجو به صورت برخط(آنلاین) تشکیل شد و دانشجویان در کلاس‌های پیش‌بینی شده برای ترم جاری به صورت مجازی شرکت کردند.

دکتر هاشمی ضمن تشکر از اساتید و دانشجویان برای همکاری موثرشان در برگزاری کلاس‌های مجازی این دانشگاه افزود: در تعطیلات نوروز بیش از ۱۰ جلسه تست و آموزش با حضور دانشجویان و اساتید محترم برگزار شد که این همکاری در برگزاری موفقیت آمیز کلاس‌های آنلاین تاثیر زیادی داشت.

وی گفت: بدیهی است که تا عادی شدن شرایط جامعه و امکان حضور فیزیکی افراد، روند آموزش‌های مجازی در این دانشگاه ادامه خواهد داشت و قطعا همکاری مستمر دانشجویان عزیز و اساتید گرامی در موفقیت دانشگاه تاثیر بسزایی دارد.

 رییس دانشگاه علم و فرهنگ تاکید کرد: برنامه آموزشی کلاس‌های مجازی دقیقا طبق برنامه‌های‌ کلاسی عادی پیگیری می‌شود و در روز اول برای ساعاتی حضور همزمان بیش از ۱۰۰۰ دانشجو به صورت آنلاین داشتیم که این امر قابل توجه است.

دکتر هاشمی افزود: طبیعی است که تا جا افتادن این شیوه با اشکالاتی جزئی مواجه باشیم، ولی خوشبختانه در روز اول با اشکالات کمی مواجه بودیم و تلاش بر این است تا مشکلات موجود نیز در سریع‌ترین زمان حل شود و پیش‌بینی می‌گردد که انشاالله تا چند روز آینده بدون مشکل خاصی و با حضور حداکثری دانشجویان و اساتید برگزاری کلاس‌ها را داشته باشیم. هرچند امیدواریم هرچه سریع تر بحران ویروس کرونا تمام شده و شرایط عادی گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علم و فرهنگ کروناویروس دانشگاه علم و فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد

با هدف حمایت و پشتیبانی علمی و عملی از انجمن‌ها و تشکل‌های هنری دانشجویان و هنرمندان زیر پوشش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان و ایجاد هم‌افزایی در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه آموزش‌های هنری و بکارگیری تجربه، دانش فنی و فناوری روزآمد در اجرای طرح‌های پژوهشی، مطالعه‌ای، ترویجی و فرهنگی در استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشریک مساعی هدفمند و جامعه محور اعضای هیات علمی و دانشجویان در راستای حل مشکلات و اثر بخشی بیشتر برنامه‌های اداره کل از یک سو و ظرفیت‌های علمی دانشگاه و اعضای هیات علمی جهت توان افزایی از سوی دیگر، منعقد شد.

قالب موضوعات تفاهم‌نامه، در بخش‌های پژوهشی، آموزشی است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک