Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:45:25 GMT

مسیر کوچ عشایر استان سمنان گندزدایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۰۴۴

مسیر کوچ عشایر استان سمنان گندزدایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج رئیسیان ظهر شنبه در جلسه بررسی کوچ عشایر به میزبانی استانداری سمنان ضمن اشاره به نزدیکی به فصل کوچ دام عشایر در استان و خطرات ناشی از ابتلای عشایر به ویروس کرونا اظهار داشت: گندزدایی از مسیر کوچ دام انجام می‌شود و نیاز است تا این امر به‌صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های متولی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه با توجه به وضعیت جوی مطلوب چند روز اخیر، جابجایی دام از استان‌های هم‌جوار به استان سمنان مشاهده‌شده است، افزود: دام‌های غیرمجاز ورودی به استان با ردیابی و پیگیری‌های انجام‌شده توسط نیروی انتظامی به استان‌های مبدأ بازگردانده شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به اینکه گروه‌های موردنیاز نیروی انتظامی در ورودی‌های استان برای جلوگیری از ورود غیرمجاز دام عشایر، مستقر شدند، اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نیاز به تمهیدات لازم و مراقبت‌های ویژه، نیاز است ضدعفونی آبشخورهای مشترک دام‌های عشایر و وحوش، انجام شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان سمنان مدیریت بحران نیروی انتظامی ویروس عشایر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مهندس محمد کریمی گفت در جهت ایجاد تعادل فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی در غرب و شرق شهرکرد عملیات اجرایی زون بندی با اجرای رینگ های اصلی شروع شد.

وی هدف از اجرای طرح زون بندی شبکه آب آشامیدنی را توزیع عادلانه آب در تمامی مناطق شهر عنوان کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری برای تامین آب آشامیدنی مردم با تمام توان به تلاش‌های جهادی و شبانه روزی خود ادامه خواهد داد.

کریمی یادآور شد: از جمله دلایل دیگر لزوم زون بندی توپوگرافی شهر شهرکرد است که اختلاف ارتفاع در نقاطی به ۱۵۰ متر هم می‌رسد.

وی گفت: شبکه آب آشامیدنی شهر شهرکرد از طریق مخازن ذخیره دوازده گانه که گنجایش ۶۰ هزار متر مکعب آب را دارند تغذیه می گردد.

کریمی با اشاره به انجام عملیات آبرسانی برای کوی شهرداری و سرچشمه‌ها در غرب شهرکرد و همچنین معلم و بروم پهنه در شرق شهر اظهار کرد: به علت توسعه شهر در قسمت‌های جدید و نیاز آب بیشتر، شبکه آبرسانی شهرکرد و لوله‌ها کار شده برای آینده نگری نیاز به تقویت دارند که این کار در راستای توزیع عادلانه آب آشامیدنی انجام می شود.

وی تصریح کرد: پس از احساس نیاز به انجام زوم‌بندی شبکه آبرسانی در بخش‌های مختلف شهرکرد برای انجام مطالعات تخصصی این کار به مشاور واگذار شد که با تکمیل مطالعات و تصویب در شورای فنی، پیمانکار تعیین شد و قرارداد منعقد گردید و مصالح و اتصالات مورد نیاز نیز تهیه شد و پس از انجام هماهنگی های لازم با نظارت مدیریت آب و فاضلاب شهرستان شهرکرد عملیات اجرایی این پروژه آغاز گردید.

مدیرعامل شرکت آبفا ضمن تشکر از اعضای کمسیون حفاری اظهار امیدواری نمود با همکاری شهرداری و پلیس راهور هر چه سریعتر این مهم انجام شود
وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که حفاری ترانشه، لوله‌گذاری و بازسازی معابر زمان‌بر می‌باشد از صبر و شکیبایی شهروندان محترم و همیشه همراه سپاسگزاریم.

مهندس کریمی گفت: هم اکنون شرکت آب و فاضلاب به ۸۷ هزار مشترک در شهر شهرکرد آبرسانی می نماید.
46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898522

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق استان سمنان
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • بهسازی ۳۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایر استان مرکزی آغاز شد
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است