Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر؛ سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه تمام توان خود را در جهت حفظ ایمنی و تأمین سلامتی شهروندان به کار گرفته‌ایم، افزود: طرح فاصله‌گذاری فیزیکی که اجرای آن را از هفته قبل آغاز کرده‌ایم، به مرور در تمامی میادین و بازارهایی که اجرای آن امکان‌پذیر باشد، انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برای اجرای صحیح این طرح و رعایت فاصله ایمن، همراهی و همکاری شهروندان حرف اول را می‌زند، اظهار کرد: البته ما نیز حداکثر اهتمام خود را به کار گرفته‌ایم و با تمام توان، نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیداتی که از طریق اجرای آنها می‌توان تراکم جمعیت در میادین میوه و تره بار را به حداقل میزان ممکن کاهش داد و شرایط مطمئنی را برای مراجعه‌کنندگان فراهم آورد، اقدام کرده‌ایم.

راد با بیان اینکه به این منظور، در طول ایام تعطیل نسبت به برپایی غرفه‌های عرضه محصولات پرتقاضا از جمله انواع میوه در فضای باز میادین میوه و تره بار اقدام کردیم تا تجمع در غرفه‌های موجود را تا جای ممکن کاهش دهیم، تصریح کرد: این اقدام با استفاده از فضای موجود، در توزیع جمعیت در میادین میوه و تره بار به ویژه در تعطیلات نوروز مؤثر بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تمامی ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خانواده‌ها در میادین میوه و تره بار موجود است، خاطرنشان کرد: شهروندان با آرامش خاطر و اطمینان کامل، اقلام و محصولات مورد نظر خود را به میزان مصرف خریداری کنند و بابت تأمین انواع میوه و تره بار، مواد پروتئینی، کالاهای اساسی و سایر محصولات مصرفی در میادین هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

کد خبر 4891780

منبع: مهر

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار شیوع کرونا فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل دستگیری سارق سازمان هواشناسی پلیس راهور شهر تهران روز طبیعت فاصله گذاری اجتماعی سیدابراهیم رئیسی ماسک طبی میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت میوه در میادین تره بار
  • اعلام قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره‌‌بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد