Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن رنگرز و علیرضا خسروی رسما کار خود را در وزارت ورزش و جوانان آغاز کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قبلی و جدید دفتر امور مشترک فدراسیون ها و آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در دفتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم مهدی علی نژاد ضمن تشکر از زحمات صادقانه احمد سعادتمند و سیدمحمد شروین اسبقیان گفت: امیدوارم این دو که از مدیران قدیمی ورزش کشور هستند در سمت های جدید خود موفق باشند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دفتر مشترک فدراسیون ها و دفتر استعدادیابی و آموزش دو اداره کل بسیار مهم هستند که امیدوارم مدیران جدید هم بتوانند در این سمت مثل مدیران قبلی موفق باشند. جابجایی همیشه هم برای سیستم و هم برای افراد خوب است تا انگیزه ها از بین نرود. 

وی افزود: اهمیت باشگاه استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد است و به همین دلیل یکی از مدیران قدیمی و موفق ورزش را در این باشگاه گماردیم. همچنین فدراسیون جانبازان و معلولین محور ورزش های پارالمپیکی است و با جامعه هدف زیاد بسیار زیادی که در اختیار دارد بسیار مهم است.

علی نژاد گفت:  انتصاب علیرضا خسروی و حسن رنگرز به صورت همزمان در این دو اداره کل پیام مهمی داشت. اولی نگاه به نیروهای متخصص درون وزارت ورزش و دومی استفاده از قهرمانان کارکشته ورزش کشور را از بیرون نشان داد. نگاه دولت به جوان هاست و وزارت ورزش نشان داد همه متخصصان چه درون سیستم چه از بیرون دیده می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن رنگرز وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟

پس از جدایی پاکو خمس از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

در حالی که ابتدا از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه‌های اصلی مدیران تبریزی برای حضور روی نیمکت تراکتور نام برده می‌شد، حالا امیدها برای عملی شدن این اتفاق جذاب کمرنگ شده است و مربیان دیگری نیز به جمع گزینه‌های احتمالی اضافه شده‌اند.

در همین راستا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

تراکتور فعلاً تمرینات خود را زیر نظر محمد نصرتی پیگیری می‌کند و روز جمعه در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان