Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@19:28:26 GMT

انتقال مادر باردار از طریق امداد هوایی به شهر یاسوج

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۱۲۲

انتقال مادر باردار از طریق امداد هوایی به شهر یاسوج

محسن جلیل در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز اعلام نیاز امداد رسانی به مادر باردار در منطقه رودریش آجم به مرکز دیسپچ گزارش شد.

جلیل با بیان اینکه این بیمار در وضعیت بارداری ۳۸ هفته قرار داشت، اظهار کرد: ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه امروز بالگرد امدادی گچساران به منطقه آجم اعزام شد.

وی اظهار داشت: در ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه بالگرد امدادی این بیمار اورژانسی را به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بارداری بیمارستان یاسوج امداد باردار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان

فریبا ولی‌پور در خصوص اجرای ماده ۲۴ قانون جمعیت، اظهار کرد: براساس این قانون دولت مکلف است از کودکان زیر پنج سال حمایت داشته و سبد تغذیه را تقویت کند.

وی با بیان اینکه این اتفاق در لرستان در حال اجراست و روند مطلوبی دارد، بیان کرد: این حمایت نیز شامل مادران باردار و یا مادران دارای کودک شیرخوار زیر دو سال است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: با توجه به اینکه سال گذشته این قانون شامل حال مادران دهک یک است و برای امسال دهک یک، دو و سه را نیز شامل می‌شود.

ولی‌پور اضافه کرد: همچنین ماهانه یک مبلغی به این افراد پرداخت می‌شود که این مبلغ سال گذشته ۴۰۰ هزار تومان بوده و امسال ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین شارژ کارت غیرنقدی نیز برای مادران اجرا می‌شود که این طرح تحت عنوان طرح «یسنا» است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان بیان کرد: تا پایان سال گذشته ۳۱۲۶ مورد شناسایی و به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه خدمات به افراد مذکور معرفی شدند تا از سید حمایتی تغذیه‌ای بهره‌مند شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • پیگیری علت فوت مادر باردار در اندیمشک
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • بیمارستان شهید جلیل یاسوج آبروی استان است/ کاهش اعزام بیمار