Web Analytics Made Easy - Statcounter

 این روزها شبکه سه سیما تیزری از برنامه جدید خود با عنوان « بازیمون » پخش می‌کند که طراح اصلی آن سعید فتحی‌روشن شعبده‌باز «عصر جدید» است.

اخبار چهره ها - سعید فتحی روشن شعبده بازی بود که هر بار با طراحی معماها و شعبده‌هایی که بیشتر از سرگرم‌کنندگی برای مخاطب رمزآلود بود در « عصر جدید » مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معماهای فتحی روشن بیشتر از شعبده نوعی بازی‌های ذهنی را به همراه داشت و از همان ابتدا با عنوان منتالیست در برنامه معرفی شد. در این بازی‌های ذهنی آنچه بیشتر از همه در طراحی‌های فتحی روشن نمود پیدا کرد تشخیص او از پیش‌بینی مخاطبانش بود که به‌طور مثال در یکی از اجراها نتیجه یک مسابقه فوتبال را که رؤیا نونهالی پیش‌بینی کرده بود روی صفحه آورد و یا در اجرایی دیگر لباسی را که از قبل پوشیده بود رنگ‌های آن را پیش‌پیش براساس انتخاب‌های داوران طراحی کرده بود.

بخش‌های کوچک‌تری از این پیش‌بینی‌ها که نوعی تلقین ذهنی فتحی روشن را برای مخاطب تداعی می‌کرد توسط مخاطبان در فضای مجازی رو می‌شد با این حال راز برخی از این طراحی‌ها هیچ گاه کشف نشد. از طرفی هم بارها تاکید شد که این اجراها صرفاً شعبده است و هر یک حقه‌هایی است که شاید به شکلی ویژه طراحی شده است.

اجرای پایانی سعید فتحی روشن در «عصر جدید» اگرچه فضای معمایی ویژه ای را طراحی کرده بود اما کمتر از جذابیت و سرگرم‌کنندگی سود برده بود و با این حال توانست جزو یکی از پنج برگزیده «عصر جدید» قرار بگیرد.

بعد از آن شبکه سه ساخت یک برنامه تلویزیونی را برای وی تدارک دید که سال گذشته چندین بار نسبت به تولید و طراحی آن فراخوان‌هایی اعلام شد.

حالا بعد از حدود چند ماهی که از آخرین قسمت از فصل اول «عصر جدید» در تابستان ۹۸ گذشت فتحی روشن با یک برنامه مستقل به آنتن بازگشته و قرار است «بازیمون» از امشب به صورت دو روز در هفته شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن برود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عصر جدید سعید فتحی روشن سعید فتحی روشن برنده عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و بحرین در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه که به صورت همزمان برگزار شد تیم ملی فوتسال ایران موفق شد از سد کویت عبور کند.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

افغانستان با هدایت مجید مرتضایی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و ایران با قرقیزستان دیدار خواهد کرد. لازم به ذکر است که ۴ تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را کسب خواهند کرد.

کد خبر 846477 برچسب‌ها ایران و افغانستان فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی افغانستان

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات