Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:49:34 GMT

اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۲۲۴

اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای مقابله با کرونا

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح اقدامات شرکت توزیع نیروی برق تبریز در راستای مقابله با کرونا، تصریح کرد: اکیپ‌های عملیاتی این شرکت همراه با حافظان سلامت به صورت 24 ساعته در حال پایش و کنترل شبکه هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکل و حادثه نسبت به رفع آن اقدام کنند.

عادل کاظمی ادامه داد: اقدامات این شرکت در زمینه‌های مختلف هم‌چون رفع خاموشی‌ها، سرویس و نگهداری شبکه‌های توزیع، به صورت برنامه‌ریزی شده و مداوم جهت جلوگیری از آسیب تجهیزات، سرویس و نگهداری روشنایی معابر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. همانند روزهای عادی تداوم دارد.

وی افزود: مرکز اتفاقات و حوادث این شرکت در تمام ساعات شبانه‌روز آماده‌ی پاسخگویی به شهروندان است و تمامی مراحل انجام کار به صورت پیامک به درخواست‌کنندگان اطلاع داده می‌شود.

ارائه‌ی خدمات غیرحضوری و هدایت مراجعان به میز خدمت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: در راستای جلوگیری از حضور فیزیکی شهروندان و پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس، کلیه‌ی خدمات این شرکت به صورت غیر حضوری ارائه‌ می‌شود و مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت به نشانی اینترنتی www.toztab.ir  و استفاده از بخش میز خدمات الکترونیکی، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری دریافت کنند.

وی تشریح کرد: تمامی مراحل خدمات مربوط به بخش فروش و پس از فروش از طریق پیامک به اطلاع درخواست‌کنندگان رسیده و در صورت لزوم همکاران ما از طریق تماس تلفنی با مشتریان به پیگیری درخواست‌های ایشان اقدام می‌کنند.

وی با تاکید بر ارائه‌ی خدمات غیرحضوری به مشترکان جهت کاهش رفت و آمد و ایجاد فاصله‌ی اجتماعی گفت: در صورتی که مراجعه‌ی مردم عزیز به ادارات برق ضرورت داشته باشد، ضمن تحویل دستکش یکبار مصرف به مراجعین عزیز و انجام عمل ضدعفونی به واحد مربوطه راهنمایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مشترکین در امورها و اداراتی که امکان ایجاد حایل پیشخوان وجود دارد انجام و در غیر این صورت با رعایت فاصله‌ی حداقل یک متری، خدمات ارائه می‌شود.

قرائت کنتورهای برق توسط مشترکین

کاظمی افزود: در راستای ارائه‌ی خدمات غیر حضوری و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی قرائت کنتورهای برق توسط مشترکین انجام و به شرکت توزیع نیروی برق تبریز ارسال می‌شود.

وی گفت: مشترکین برق تبریز می‌توانند با روش‌های مختلف از جمله ارسال کارکرد به سامانه‌ی پیامکی 10000411121، تماس با سامانه‌ی تلفن گویای 33336699 و یا مراجعه به وب‌سایت شرکت به آدرس www.toztab.ir کارکرد کنتورهای برق خود را اعلام کنند.

بسیج تمامی امکانات برق تبریز برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا

کاظمی اظهار کرد: این شرکت تمامی امکانات خود را جهت پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا در سطح شرکت و حوزه‌ی عملیاتی خود به کار بسته است.

وی گفت: همزمان با شیوع بیماری ویروس کرونا (کووید 19)، ستاد پیشگیری از بیماری‌های زیستی و واگیردار جلسات متعددی برای اخذ تصمیمات موثر تشکیل داد؛ این ستاد، در خصوص تهیه و تحویل ملزومات مورد نیاز برای پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا، از جمله ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و چگونگی کنترل همکاران در مقابله با این تهدید اقدام کرد.

وی افزود: براین اساس، دستگاه‌های ترمومتر (تب‌سنج حرارتی) تهیه شده و در ورودی ادارات استفاده می‌شود؛ هم‌چنین انجام اقداماتی چون نصب بنر، ارسال پیامک و پیام‌های رادیویی مبنی بر ارائه‌ی خدمات غیر حضوری، گندزدایی و ضدعفونی کلیه‌ی سطوح و محیط اداری در پایان وقت اداری به‌صورت روزانه، لغو کلیه‌ی ماموریت‌های خارج از استانی، حذف دستگاه ثبت انگشت و استفاده از سیستم شناسایی چشم، اطلاع‌رسانی و ارسال هرگونه پیام و هشدارهای پیشگیری از طریق دفتر روابط‌عمومی، جلوگیری از پخش هرگونه شایعات و اطلاعات نامعتبر و ناصحیح، کنترل و درخواست حذف کانال‌ها و گروهای غیرسازمانی و تهیه و تحویل اقلام بهداشتی از جمله ماسک، الکل، دستکش نایلونی و دستکش لاتکس ویژه همکاران شیفت و کشیک در ایام نوروز از دیگر مواردی بود که به تصویب رسیده و اجرایی شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: همکاران دارای بیماری‌های زمینه‌ای و خاص همچون بیماران قلبی، دیابتی، تنفسی، پیوندی و... شناسایی و نسبت به صدور مرخصی اجباری تا پایان اعلام وضعیت عادی اقدام شد و دفتر نظارت بر خدمات عمومی این شرکت نیز در طی این مدت، بر وضعیت بهداشتی آشپزخانه و بسته‌بندی غذای همکاران شیفتی نظارت مستمر داشته است.

وی یادآور شد: کلیه‌ی جلسات غیر ضروری لغو و در صورت نیاز به برگزاری، با حداقل نفرات و با رعایت فاصله بهداشتی تشکیل می‌شود؛ هم‌چنین کلیه‌ی دوره‌های آموزشی، برگزاری مناسبت‌ها و نیز پذیرایی‌ها لغو شدند.

به گفته‌ی وی؛ هرگونه درخواست برای پذیرش میهمان در مهمانسراهای این شرکت و درخواست برای اقامت در شهرستان‌های دیگر لغو و از طریق دفتر روابط عمومی اطلاع‌رسانی صورت گرفته است، جهت جلوگیری از شیوع بیماری در نمازخانه‌ها، کلیه‌ی مهرهای موجود جمع‌آوری و نمازگزاران با استفاده از مهرهای شخصی و سجاده‌ی اختصاصی، نماز را اقامه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، کاظمی در خاتمه ضمن تقدیر از همکاران زحمتکش این شرکت در تمامی واحدها به لحاظ حفظ پایداری شبکه و تامین برق مطمئن، از مردم عزیز برای رعایت فاصله‌ی اجتماعی و درخانه ماندن قدردانی کرد و گفت: کارکنان برق تبریز در صف مقدم خدمت‌گذاری به مردم قرار دارند و از این بیماری مصون نیستند؛ با این حال برای رفاه حال مردم به طور مستمر در حال تلاش هستند و اجازه نمی‌دهند در هیچ شرایطی تامین برق با اختلال مواجه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برق شرکت توزیع نیروی برق تبریز ارائه ی خدمات غیر شیوع بیماری کلیه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی گفت: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آن‌ها در دوران کرونا نیرو‌های طرحی بودند استخدام شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس عبادی، معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت بوده و تعداد محدودی از همکاران ما در مناطقی که مجوز استخدام در آن‌ها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده اند.

وی از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا و ... در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن‌ها در مجلس بتوان اقدمات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.

عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یک چالش عمومی جهانی است و کشور ما نیز از این موضوع مستثنی نیست، گفت: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آن‌ها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چندسال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

وی تصریح کرد: اکنون ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از همکاران پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تامین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مشغول به خدمت هستند، و نسبت پرستار به تخت، ۹ دهم و نسبت گروه پرستاری به تخت، ۱.۲ است که امیدواریم با افزایش جذب و تربیت نیروی انسانی، فاصله ۱.۲ تا ۱.۸ در سال‌های آتی برطرف شود.

عبادی اظهار داشت: از اقدامات خوب دولت سیزدهم اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است، زیرا این قانون پس از ۱۵ سال مسکوت ماندن و در دوره طرح تحول سلامت که زمان طلایی اجرای این طرح بود و اتفاقاً برخی افراد که امروز منتقد اجرای این طرح هستند در آن دوران مسوولیت داشتند، می‌توانست اجرایی شود، اما نشد.

وی افزود: ارزش نسبی خدمات پرستاری در بخش‌هایی که سختی کار بیشتر است، بالاتر است. در سال جاری، مثلا در بخش‌های عمومی و داخلی جراحی ارزش نسبی معادل ۸ کا و در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تا ۳۳.۴ کا هم افزایش پیدا می‌کند. البته، چون تعداد بیماران بخش‌های عمومی نسبت به بخش‌های ویژه بیشتر است، نوعی تعادل در پرداختی‌ها صورت می‌گیرد؛ در آیین نامه هم پیش بینی شده که نباید بین همکاران پرستار هم رده تفاوت کارانه بیشتر از ۲.۵ برابر باشد.

دیگر خبرها

  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود