Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@14:47:31 GMT

ساعات خدمت‌رسانی بانک دی به مشتریان تا 20 فروردین

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۲۸۲

ساعات خدمت‌رسانی بانک دی به مشتریان تا 20 فروردین

در راستای تصمیم کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، بانک دی ساعت کار ستاد و شعب خود را از تاریخ 16 فروردین 1399 تا 20 فروردین 1399 اعلام کرد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، تمامی شعب بانک دی در تاریخ اعلام شده روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 08:30 الی 12:30 آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است که کارکنان ستاد بانک دی نیز روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 08:00 الی 13:00 آماده پاسخگویی به مراجعان خواهند بود.


مشتریان بانک دی در تمامی ساعات می توانند خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق سرویس‌های آنلاین بانک، نظیر اینترنت بانک و همراه بانک دریافت کنند.


همچنین مرکز ارتباط با دی با شماره تلفن 28930 به صورت شبانه روز آماده راهنمایی و پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک دی پول نیوز ساعت کاری نظام بانکی ویروس کرونا بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال کارکنان بانک‌ها، مراکز نظامی و امنیتی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی یزدان‌پناه در گفت‌وگویی پیرامون تعطیلی مراکز اداری و دولتی در روزهای پنجشنبه اظهار کرد: تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

وی افزود: اگر بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل شوند، این روز را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهیم داد.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: اما تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؛ در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

کد خبر 746514

دیگر خبرها

  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • تکلیف تعطیلی پنجشنبه بانک‌ها مشخص شد
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • تکلیف روزهای پنجشنبه بانک ها مشخص شد
  • بانک‌ها هم مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • چرایی تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • اعلام روزهای پرفروش و پرمخاطب سینما در فروردین‌ ماه