Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم سلمانی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در یزد گفت: از روز گذشته آمار بیماران مبتلا به کرونا بستری بستری در بیمارستان شهید صدوقی یزد در حال افزایش است.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در یزد با اعلام افزایش ۲۰ درصدی بیماری کرونا در ورودی های بیمارستان های یزد افزود: به نظر می رسد به علت رعایت نکردن عده ای از مردم در ایام عید باز هم شاهد افزایش این بیماری از روز گذشته هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با توصیه به مردم برای رعایت هر چه بیشتر به نکات بهداشتی و ماندن در خانه، بیان کرد: رعایت نکردن برخی از مردم و رفت و آمد های اخیر در ایام عید نوروز عامل انتقال این ویروس بوده و در صورتی که مردم رعایت نکنند با وضعیت غیر قابل پیش بینی مواجه می شویم.
سلمانی در خصوص پیش بینی ها برای شروع دوباره مدارس و کسب و کارها گفت: بیماری کرونا غیر قابل پیش بینی است و همه مسائل به رعایت کردن نکات توسط مردم مربوط می شود تا بتوانیم زودتر این بیماری را مهار کنیم.

46

کد خبر 1372529

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌ها افزایش یافت، ورودی آب به سد‌های مشهد تغییر نکرد!

محسن داوری در بیست و سومین جلسه قرارگاه آب شهرستان مشهد که امروز در محل شرکت آب و فاصلاب شهرستان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شاهد بارش رحمت الهی در این چند روز اخیر به ویژه در شهر مشهد بوده ایم که بارقه امیدی برای مدیریت مساله مهم آب در این شهر است و با توجه به بارش‌ها باید پاکسازی مسیر‌های منتهی به سد‌های تامین آب مشهد به ویژه دو سد ارداک و کارده به صورت جدی در دستور کار باشد. داوری ضمن اشاره به تفاوت آمار بارندگی در سال گذشته و امسال تشریح کرد: آمار و بازدید‌های میدانی نشان دهنده افزایش حجم بارش‌ها در چند روز اخیر در شهر مشهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و این سوال مطرح می‌شود چرا علی رغم اینکه حجم بارش‌ها افزایش یافته و کار سد‌ها کنترل و جمع آوری روان آب‌ها و سیلاب‌ها است، اما ورودی آب سد‌ها تغییر چشمگیری نداشته است، بنابراین برای رسیدن آب به سد‌ها باید مشکلات و موانعی که در مسیر وجود دارد بر طرف شود.

 

 

فرماندار مشهد صرفه جویی و کمک مردم در عبور از مشکل کم آبی در تابستان پیش رو را ضروری دانست و گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های تبلیغاتی در شهر مشهد برای پای کار آمدن مردم ضروری است و اگر مردم و حتی صاحبان کسب و کار به نحو صحیح با ضرورت این مساله آشنا باشند به صورت خودجوش موج صرفه جویی در مصرف آب ایجاد خواهد شد و هنوز هم هر چه بیشتر می‌توان از فضا‌های موجود در مساجد و مدارس، فضا‌های تبلیغات محیطی و سایر سرمایه‌های اجتماعی این شهر در مدیریت همه جانبه منابع آبی به نحو صحیحی استفاده کرد. گفتنی است ارائه گزارش اقدامات قرارگاه آب در سال ۱۴۰۲ و بررسی نتیجه ۱۱ مصوبه جلسه گذشته از دیگر برنامه‌های این جلسه بود. در ۲۲ جلسه برگزار شده سال گذشته قرارگاه آب حدود ۱۳ سازمان و نهاد مشارکت داشته اند که ماحصل آن تصویب و اجرای ۲۴۰ مصوبه در این جلسات بوده است. تامین مالی پروژه هزار میلیارد تومانی انتقال آب از زاک به مشهد، جلوگیری از برداشت غیرمجاز ۱۵۰ میلیون متر مکعب آب از طریق پر شدن چاه‌های غیرمجاز، شناسایی و توقیف ۱۵۱ دستگاه ادوات حفاری غیر مجاز در بازه سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۲، انسداد ۲۵ حلقه چاه غیر مجاز در حوضه آبریز سد کارده، انسداد ۱۱ حلقه چاه غیر مجاز در حوضه آبریز سد ارداک، انسداد ۳۹ حلقه چاه غیرمجاز در حوضه آبریز سد طرق در سال گذشته و بازگشایی و اعاده ۶۹۵ هکتار از بستررودخانه‌های شهر مشهد و مسیل‌ها به وضعیت اولیه از دیگر مباحث مطرح شده در بیست و سومین جلسه قرارگاه آب شهرستان مشهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کاربرد عجیب پلک که نمی‌دانستید!
  • کاهش ۴۸ درصدی ورودی آب سد آیدوغموش میانه
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • افزایش ۶ درصدی حجم مخزن سدهای آذربایجان شرقی
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • بارندگی‌ها افزایش یافت، ورودی آب به سد‌های مشهد تغییر نکرد!
  • پیش بینی افزایش ۴۰ درصدی امسال زکات فطره
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی