Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قبلی و جدید دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در دفتر مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این مراسم مهدی علینژاد ضمن تشکر از زحمات صادقانه احمد سعادتمند و سیدمحمد شروین اسبقیان گفت: امیدوارم این دو که از مدیران قدیمی ورزش کشور هستند در سمت های جدید خود موفق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دفتر مشترک فدراسیون ها و دفتر استعدادیابی و آموزش دو اداره کل بسیار مهم هستند که امیدوارم مدیران جدید هم بتوانند در این سمت مثل مدیران قبلی موفق باشند. جابجایی همیشه هم برای سیستم و هم برای افراد خوب است تا انگیزه ها از بین نرود.


وی افزود: اهمیت باشگاه استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد است و به همین دلیل یکی از مدیران قدیمی و موفق ورزش را در این باشگاه گماردیم. همچنین فدراسیون جانبازان و معلولین محور ورزش های پارالمپیکی است و با جامعه هدف زیاد بسیارزیادی که در اختیار دارد بسیار مهم است.

 

علینژاد در پایان گفت: انتصاب علیرضا خسروی و حسن رنگرز به صورت همزمان در این دو اداره کل پیام مهمی داشت. اولی نگاه به نیروهای متخصص درون وزارت ورزش و دومی استفاده از قهرمانان کارکشته ورزش کشور را از بیرون نشان داد. نگاه دولت به جوان هاست و وزارت ورزش نشان داد همه متخصصان چه درون سیستم چه از بیرون دیده می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی نژاد تیم فوتبال استقلال وزارت ورزش احمد سعادتمند وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد

به گزارش "ورزش سه"، یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی که از ابتدای فصل جاری کنار جواد نکونام در استقلال حضور دارد، مشکلات زیادی را تا اینجای کار تجربه کرده است. با این حال او به خاطر دوستی با نکونام به کار خود در ایران ادامه داده است.

حالا در روزهای تعطیلی لیگ برتر اما عدم پرداخت پول به سسما توسط مدیران باشگاه باعث ناراحتی این مربی بدنساز شده است.

سسما که با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را هم دریافت نکرده، حالا نسبت به عدم پرداختی به خودش ناراحت است.

در این خصوص گفته می‌شود مدیران استقلال قبل از پایان سال 1402 مبلغی را به حساب اعضای تیم واریز کرده‌اند اما به سسما پولی نداده‌اند. مدیران استقلال مدعی هستند که در توافق باشگاه با سسما نباید پولی را به حساب او واریز می‌کردند اما این مساله باعث ناراحتی مربی بدنساز اسپانیایی شده است.

سسما به برخی استقلالی‌ها اعلام کرده که از وضعیت خود در باشگاه آبی‌پوش تهرانی راضی نیست. او در روزهای تعطیلی تمرینات استقلال به اسپانیا سفر کرده و به خاطر نارضایتی از شرایط موجود و مالی باشگاه اعلام کرده علاقه مند به ادامه همکاری نیست.

تمرینات روزهای گذشته استقلال نیز در غیاب سسما انجام شده و این در حالی است که آبی پوشان باید چند روز دیگر مقابل مس رفسنجان در لیگ برتر به میدان بروند و اینکه تمرینات آنها بدون مربی بدنساز ادامه یابد، اتفاق خوبی نیست.

دیگر خبرها

  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • وزارت راه و شهرداری‌ها به ساخت مساجد توجه کنند
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی
  • بیانیه مربیان استقلال علیه مدیران باشگاه: اعتراضی نداریم، حق با سرمربی تیم‌ملی است
  • انتصاب سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم