Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار حاج مهدی فرجی، در افتتاحیه دومین دوره آموزش پرستاری از بیماران کرونایی استان با اعلام اینکه در این ستاد پیشرفته‌ترین اقدامات توسط جوان‌ترین نیروهای به بهترین شکل در حد انبوه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی با هماهنگی ستاد مردمی اقدامات مطلوبی را انجام دادند که شایسته قدردانی و توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روزها یادآور روزهای آغاز جنگ تحمیلی است که همه نهادها از جمله دولت و نیروهای ارتشی و شهربانی و غیره مستأصل شده بودند تا اینکه مردم وارد میدان شدند و کارها قوت گرفت.

جانشین قرارگاه زیستی استان با تاکید براینکه در نبرد با کرونا هم با ورود ستاد مردمی، اقدامات بسیار خوبی شکل گرفته است، تصریح کرد: اقدامات بی‌نظیر و پیشرفته توسط جوان ترین نیروها و به بهترین شکل در این مجموعه انجام شده که ماندگار خواهد بود.

46

کد خبر 1372537

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود

سیدمحمود محسنی‌الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرر: در حوزه قضائی غربالیز با توجه به مساعد بودن موقعیت جغرافیایی برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اقدامات گسترده‌ای دارند که شناسایی و برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در میان بودن امنیت غذایی کشور مردم نیز باید برای پیشگیری از این سوءاستفاده گری‌ها همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند.

محسنی‌الحسینی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۳۱ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت از هر گونه تخریب و تغییر اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6086628

دیگر خبرها

  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی‌حجابی و بدپوششی
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد