Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از ۳ اسفند ۹۸ تا ۱۲ فروردین امسال، بیش از ۷ میلیون ماسک، ۷۴میلیون دستکش و ۴۶۷هزار لیتر الکل فقط در گشت‌های تعزیرات به دست آمده است.

سید یاسر رایگانی با اشاره به تداوم انجام گشت‌های تعزیرات برای جلوگیری از وقوع تخلف در حوزه اقلام بهداشتی، اظهار کرد: از سوم اسفند ۹۸ تا روز ۱۲ فروردین امسال، ۲۳ هزار مورد بازرسی از اصناف مختلف در سطح کشور انجام شده است که منجر به تشکیل بیش از ۴ هزار پرونده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تهران، همدان، لرستان و خراسان رضوی دارای بیشترین پرونده تشکیل‌ شده هستند، درباره حجم ماسک، دستکش و محلول‌های کشف‌شده در این مدت، گفت: در جریان انجام این بازرسی و گشت‌ها، تعداد ۷ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۵۵ عدد ماسک، ۷۴ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۶۷۵ عدد دستکش، ۶۶ هزار و ۵۴ روپوش بیمارستانی و ۴۶۷ هزار و ۱۷۵ لیتر الکل ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم کشفیات مستقلی در این زمینه دارد که پرونده آنها را برای رسیدگی بعضاً به دادسرا و بعضاً به تعزیرات ارائه می‌کند، گفت: کشفیات اعلام‌ شده فوق فقط و فقط مواردی است که در گشت‌های مشترک تعزیرات به دست آمده است.

ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • ۲۴ آزادراه به عوارضی الکترونیکی مجهز شد
  • بازرسان اعماق دریا