Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:25:17 GMT

علی نژاد: سعادتمند انتخاب شد چون استقلال برایمان مهم بود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۴۸۲

علی نژاد: سعادتمند انتخاب شد چون استقلال برایمان مهم بود

معاون وزیر ورزش در مراسم معارفه 2 مدیر جدید وزارت ورزش گفت: اهمیت باشگاه استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد است و به همین دلیل یکی از مدیران قدیمی و موفق ورزش را در این باشگاه گماردیم.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قبلی و جدید دفتر امور مشترک فدراسیون ها و آموزش و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان در دفتر مهدی علینژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارتخانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم مهدی علینژاد ضمن تشکر از زحمات احمد سعادتمند و سیدمحمد شروین اسبقیان گفت: امیدوارم این دو که از مدیران قدیمی ورزش کشور هستند در سمت های جدید خود موفق باشند.


معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: دفتر مشترک فدراسیون ها و دفتر استعدادیابی و آموزش دو اداره کل بسیار مهم هستند که امیدوارم مدیران جدید هم بتوانند در این سمت مثل مدیران قبلی موفق باشند. جابجایی همیشه هم برای سیستم و هم برای افراد خوب است تا انگیزه ها از بین نرود.


وی افزود: اهمیت باشگاه استقلال برای وزارت ورزش بسیار زیاد است و به همین دلیل یکی از مدیران قدیمی و موفق ورزش را در این باشگاه گماردیم. همچنین فدراسیون جانبازان و معلولین محور ورزش های پارالمپیکی است و با جامعه هدف زیاد بسیارزیادی که در اختیار دارد بسیار مهم است.


علینژاد در پایان گفت:  انتصاب علیرضا خسروی و حسن رنگرز به صورت همزمان در این دو اداره کل پیام مهمی داشت. اولی نگاه به نیروهای متخصص درون وزارت ورزش و دومی استفاده از قهرمانان کارکشته ورزش کشور را از بیرون نشان داد. نگاه دولت به جوان هاست و وزارت ورزش نشان داد همه متخصصان چه درون سیستم چه از بیرون دیده می شوند.

استقلال تهران احمد سعادتمند مهدی علی نژاد (رییس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران احمد سعادتمند وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳ امروز چهارشنبه ۸ فروردین با ریاست مجید جلالی به شکل آنلاین برگزار شد.   در حالی که حشمت مهاجرانی، جلال چراغپور از اعضای جدید کمیته فنی هستند، ۲ خانم نیز نخستین بار به عضویت این کمیته درآمده‌اند.   در شرایطی که انتخاب حسین عبدی برای تیم جوانان قطعی شده است، اعضا امروز برای انتخاب سرمربیگری تیم‌های نوجوانان، جوانان، زیر ۱۵، زیر ۱۳ و ۱۲ سال به ۲ گزینه نهایی رسیدند.   شنیده می‌شود مهدی رحمتی یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی امید است.   قرار است به زودی با گزینه‌های مدنظر برای تیم‌های پایه ملی مختلف مذاکره شود.

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام عجیب فدراسیون فوتبال نیجریه در انتخاب سرمربی
  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل نژاد
  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل‌‌نژاد
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا