Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@13:51:42 GMT

انتقاد چه کوفتیه دیگه؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۴۸۹

«ولی خوب شد ما قدرت دستمون نیستا! وگرنه برای هر سوالی می‌خواستیم با سوال‌کننده وارد چالش بشیم. بازم دوستان تلویزیون خیلی سعه صدر به خرج دادن که فقط به تبلیغ پخش‌کردن، اکتفا کردند.»

به گزارش ایسنا، روزنامه شهروند در مطلبی طنز نوشت: «با همسر نشسته بودیم و شام می‌خوردیم که حرف از کار شد. گفت: من فردا باید بروم جایی و حتما کارم را انجام بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به وضع موجود گفتم: بهتر است در خانه بمانی. گفت: تو نویسنده‌ای و این چیزها رو درک نمی‌کنی.

از دید همسر من چون نویسنده‌ام هیچ چیز را درک نمی‌کنم.

کمی بحث بالا گرفت و آمدم انتقاداتم را نسبت به لجاجتش ابراز کنم که ناگهان ریموت کنترل کوچکی از جیبش درآورد و رو به من گرفت و دکمه‌ای را فشار داد. حالت چهره‌ام تغییر کرد. دیگر عصبانی نبودم؛ سرخوشانه می‌خندیدم و می‌گفتم: «عاااالیس! دوغشو بدم؟ هلوشو بدم؟ لیموشو بدم؟»

کمی که گذشت دوباره دکمه‌ای زد و از حالت آن مرد منزجرکننده تبلیغات عالیس بیرون آمدم. اصلا یادم نمی‌آمد که داشتیم راجع به چی بحث می‌کردیم. خیلی عادی صرف شام را ادامه دادم. گفتم: «به نظرت غذا یه کم بی‌نمک نشده؟»

دوباره کنترل را درآورد و دکمه را فشار داد. دوباره از خود بیخود شدم. رفتم بالای پله‌ها، از روی نرده خودم سُر خوردم پایین و در آن حالت سرخوشانه داد می‌زدم: «سرزمین موج‌های آآآبی! هیییی!»

به سختی خودم را روی صندلی نشاندم. گفتم: «نزن تو رو خدا! نزن اون دکمه رو! این چیه دیگه؟ چرا من اینجوری میشم؟»

همسر گفت: «این اختراع جدید دانشمندان کشورمونه. منم دیدم ممکنه به کارم بیاد یه دونه خریدم.»

گفتم: «میشه بیشتر توضیح بدی؟»

گفت: «آره عزیزم. این دستگاهیه که با اون می‌تونی به جای شنیدن انتقاد، آگهی بازرگانی ببینی.»

با تعجب گفتم: «جل‌الخالق! کی اومد تو بازار؟»

گفت: «یادته قبل عید یه بازیگری رفت تو یه برنامه تلویزیونی، بعد وقتی انتقاد کرد تبلیغ پخش کردن؟ از همون موقع.»

ذوق کردم و گفتم: «خیلی خوبه‌ها! فکر کن اینجوری دیگه هیچکی از هیچی ناراضی نیست و آدم هر کاری خواست می‌تونه انجام بده. تازه بعدش هم آدم پی به اشتباهش می‌بره و میاد توضیح میده.»

گفت: «آره. بعد فکر کن مثلا یه تجمع انتقادی تشکیل بشه، یه دونه از این دکمه‌ها می‌زنی طرفشون، همه شروع می‌کنن مثل فیلم هندی جمعی می‌رقصن و درباره مزایای نوشابه انرژی‌زا آواز می‌خونن.»

گفتم: «‌ای کاش دانشمندان کشورمون نه‌ تنها برای انتقاد بلکه برای سوال‌کردن هم همچین دستگاهی اختراع می‌کردن. اینجوری که هر کی سوال کرد تبدیل به پژمان جمشیدی بشه در حال تبلیغ فرش!»

همسر گفت: «یا مثلا هر کی گفت وای عزیزم چه چاق شدی بشه مدل بیلبوردهای علی بابا که ترکیب سارا خوئینی‌ها و مهدی سلوکیه!»

بعد یک لحظه به خودم آمدم و گفتم: «ولی خوب شد ما قدرت دستمون نیستا! وگرنه برای هر سوالی می‌خواستیم با سوال‌کننده وارد چالش بشیم. بازم دوستان تلویزیون خیلی سعه صدر به خرج دادن که فقط به تبلیغ پخش‌کردن، اکتفا کردند.»

همسر کمی جا خورد و گفت: وای فکر نمی‌کردم تو این‌ قدر خشن باشی! بهتر نیست کمی...

وقتی همسر حواسش نبود کنترل را برداشته بودم. به اینجای جمله که رسید دکمه را فشار دادم. ناگهان حالت همسر عوض شد و گفت:

«میخوام سالاد درست کنم

سالاد چیه؟

الویه...»

بعد بلند شد و رفت تا الویه درست کند. من هم به شام ادامه دادم.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: با تبلیغ همجنس‌بازی ‌می‌خواهند نسل بسر را قطع کنند

رئیس جمهور از بحران خانواده به تهدید بزرگ‌ بشر نام برد و گفت: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و ‌تبلیغ همجنس‌بازی ‌را در دستور کار دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جشن واگذاری 2 هزار 58 واحد مسکونی و یک هزار و 158 قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان اظهار داشت: خانواده در فرهنگ دینی ایران محور است و باید برای تشکیل خانواده تلاش شود چرا که غرب به دنبال این است که در این خانواده‌ای تشکیل نشود و بر این موضوع بسیار هم تمرکز کرده‌اند.

وی از بحران خانواده به تهدید بزرگ‌ بشر نام برد و افزو‌د: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و ‌تبلیغ همجنس‌بازی ‌را در دستور کار دارند، لذا تشکیل خانواده را باید به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

رئیسی با بیان اینکه بر وعده خود بر ساخت مسکن پایبندم و این مهم را به سرانجام خواهیم رساند، تصریح کرد: امروز در کشور نهضت تولید مسکن در جای جای کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سالیان قبل باید سالی یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شد، اما انجام نشد، ادامه داد: با شروع به کار دولت این مهم را در دستور کار قرار دادیم و اگر هر شهری بروید ساخت نهضت ملی در حال انجام است.

رئیس جمهور

دیگر خبرها

  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن قارچ‌خوراکی در آذربایجان‌غربی تولید می‌شود
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس‌بازی ‌می‌خواهند نسل بسر را قطع کنند
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • مهم‌ترین کاربرد دکمه پشت آینه (فیلم)
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • تبلیغ عجیب گوشی در چین + فیلم
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟