Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: چهار هزار و ۸۱۹ خودرو متعلق به ایلامیان غیرمقیم به استان های مبدا خود بازگشته اند و انتظار این است که باقیمانده مسافران نیز هرچه زودتر استان ایلام را ترک کنند تا با جریمه یا توقیف یک ماهه خودروی خود مواجه نشوند

به گزارش خبرگزاری برنااز ایلام، محمد نوذری اظهار داشت: همچنین از زمان اجرای طرح کاهش ترددهای جاده ای در استان ایلام تاکنون از ورود سه هزار و ۸۳۸ خودرو به داخل استان جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در این مدت ۲۲۸ خودرو افراد متخلف دستورالعمل طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره کرونا را رعایت نکرده اند، جریمه و توقیف شدند.

او تاکید کرد: کاهش مسافرت های بین شهری به علت شیوع کرونا باعث کاهش چشمگیر مصرف بنزین در این استان شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام همراهی مردم ایلام با طرح فاصله گذاری اجتماعی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم این استان با هوشمندی عمق و محتوای پیام در خانه بمانیم را درک و رعایت کردند و از این بابت از آنها قدردانی می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون استاندار ایلام برگشت خودرو ورودی های ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفت‌ وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌ استانی بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که از آغاز طرح نیرو‌های راهداری در همه راه‌های استان برای خدمت‌رسانی مستقر هستند.

عبدالکریم اخترشناس بر پایه ثبت دوربین‌های شدآمدی آمار داد که از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین، ۵۵۸ هزار ۵۸۹ خودرو ورودی و ۵۲۸ هزار و ۱۱ خودرو خروجی در راه‌های استان بوشهر انجام شده است.

او اضافه کرد: در این مدت در مجموع ۷ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۸۵۲ رفت‌وآمد در راه‌های درون‌استانی بوشهر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: بیشترین پلاک‌های ورودی به استان بوشهر به ترتیب از استان‌های فارس، تهران، اصفهان، خوزستان و کهگیلویه‌وبویراحمد ثبت شده است.

اخترشناس افزود: در این مدت از ورودی دالکی بیشترین میزان ورودی خودرو ثبت شده و پس از آن دیلم و سپس عسلویه قرار دارند.

او اضافه کرد: شهرستان گناوه بیشترین رفت‌وآمد و حضور خودرو گردشگران را داشته و پس از آن شهرستان بوشهر مقصد گردشگران بوده است.

به‌گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر در این مدت، ۱۲ هزار و ۳۱ سفر با ناوگان عمومی اتوبوس در استان بوشهر ثبت شده که ۱۸۶ هزار و ۵۹۹ مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رشت نماد گلوگاه های ترافیک/ شریان های رشت تحمل این حجم مهمان نوروزی را ندارد
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • شریان های رشت، مسدود است/رشت تحمل این حجم مهمان نوروزی را ندارد
  • برای حفظ کاهش وزن افراد در ماه رمضان موارد زیر باید رعایت شود
  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • روزه‌داری بیماران فشار خونی، قلبی و کلیوی با رعایت تغذیه
  • چهار هزار و ۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام
  • تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • رفت‌ وآمد بیش از ۷ میلیون خودرو در راه‌های دورن‌ استانی بوشهر