Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:38:00 GMT

گزارشگر ویژه سازمان ملل: همه تحریم‌ها لغو یا معلق شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۵۳۷

گزارشگر ویژه سازمان ملل: همه تحریم‌ها لغو یا معلق شوند

گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور بررسی اثرات منفی اقدامات قهری یکجانبه بر روی بهره‌مندی از حقوق بشر از همه دولت‌ها خواست در بحبوحه همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ تحریم‌ها علیه کشورها را رفع کنند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک کارشناس حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار رفع همه تحریم‌های یکجانبه‌ای شد که در مقابله کشورها با ویروس کرونای جدید اخلال ایجاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«آلینا دوهان» که به تازگی از سوی سازمان ملل متحد به عنوان گزارشگر ویژه این سازمان در امور مربوط به «تأثیرات منفی اقدامات قهری یکجانبه بر روی بهره‌مندی از حقوق بشر» انتخاب شده از تمامی دولت‌های تحریم‌گر خواسته همه تحریم‌های یکجانبه خود علیه کشورها را رفع یا دست‌کم تعلیق کنند.

اتحادیه اروپا: تحریم‌ها نباید در مبارزه با کرونا اخلال ایجاد کنندگروه «77 و چین»: تحریم‌ها تاثیر منفی برای مقابله با کرونا داردسیاست آمریکایی تحریم دلیل ممانعت از تصویب پیش نویس قطعنامه روسیه برای مبارزه کرونا

 

او با اشاره به همه‌گیری بیماری «کووید-19» که بر اثر ورود ویروس مسری «کرونای جدید» به بدن ایجاد می‌شود گفت: «از جامعه جهانی می‌خواهیم تا هنگام رفع این تهدید مشترک تدابیری فوری برای رفع یا دست‌کم تعلیق همه تحریم‌ها اتخاذ کنند.»

وی اضافه کرد: «شکست این دشمن تنها با توسل به روحیه چندجانبه‌گرایی، همکاری و همبستگی و تلاش‌های مشترک همه دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی میسر خواهد بود.»

او همچنین خاطرنشان کرد کشورهای تحریم‌‌شده از آن جهت که نمی‌توانند از دارایی‌های خود برای خرید تجهیزات، دارو و محصولات ضد ویروس استفاده کنند بیشترین لطمات را از بیماری کووید-19 متحمل شده‌اند.

انتهای پیام/

R36444/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا تحریم های ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا تحریم های ایران ویروس کرونا تحریم های ایران همه تحریم ها سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟