Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا یک هزار بسته بهداشتی حاوی ماسک و محلول ضدعفونی کننده بین رانندگان پایانه حمل کالا در استان توزیع شد.

حق لطفی افزود: علاوه بر ارسال این بسته‌ها، از همان زمان شیوع این ویروس به طور مستمر و روزانه کار شست و شو و ضدعفونی کردن محل پایانه و تب سنجی رانندگان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: بر این اساس، تمام محل‌های مورد استفاده رانندگان و دفاتر شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای، سالن‌ها و صندلی‌های پایانه کالا و سرویس‌های بهداشتی به طور مرتب گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند و این اقدامات تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.
حق لطفی ادامه داد: تابلو‌های حاوی پیام‌های بهداشتی هم برای توجیه و آگاه سازی رانندگان در پایانه حمل بار نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: همچنین علاوه بر جلوگیری از حضور افراد دیگر غیر از رانندگان در سالن‌ها برای جلوگیری از تجمع، هنگام مساعد بودن شرایط جوی فرایند اعلام بار در محوطه روباز و خارج از سالن انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته های بهداشتی حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی رمضانی در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ محمدمهدی اصغری گفت: هر بسته به ارزش یک تا دو میلیون تومان شامل مواد غذایی است.
اصغری از خیران خواست کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۱۹۰ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • توزیع بسته‌های معیشتی رمضانی در شاهرود
  • توزیع هزار بسته سبد کالا در شهرستان خرامه
  • کشف و ضبط۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد
  • جلوگیری از فعالیت یک واحد توزیع آش و حلیم در زاهدان
  • جابجایی بیش از ۳۵ هزار مسافر از پایانه مسافربری قزوین
  • جابجایی ۳۵ هزار مسافر از قزوین
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در محله دروازه ری قم
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی