Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - موسیقی ما- کرونا سبب شد تا «بک‌استریت بویز» پس از سال‌ها یکی از ترانه‌های معروف خود را با نام «آن طور می‌خواهمش» را در حالی اجرا کنند که هر کدام از اعضای گروه در خانه‌های خود بودند.
بک‌استریت بویز که شامل ای‌جی مک‌لین، هاوی دورو، نیک کارتر، کوین ریچاردسون و برایان لیترل است، اجراهای خود را در 5 نقطه مختلف، از جمله شهر آتلانتا در ایالت جورجیا و لاس وگاس در ایالت نوادا، ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکانِ کارتر و ریچاردسون نیز در این تصاویر حضور داشتند.
این اجرا در قالبِ «اتاق پذیرایی التون جان» برای آمریکا پخش شد. این کنسرت خیریه شاهد حضور تعدادی از ستاره‌هاست که از طریق «وب‌کم»‌ خود، برای کمک به خیریه‌ فیدینگ امریکا و بنیاد فرست ریسپاندرز چیلدرنز در این مراسم هنرنمایی کردند.
کنسرت اتاق پذیرایی التون جان برای امریکا، اولین کنسرت خیریه برای ایالات متحده در راستای حمایت از کسانی است که تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته‌اند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد

ایتنا - به گفته کارشناسان، زمان و مکان برخورد این قطعه کاملا با پیش‌بینی‌های رسمی در مورد سوختن پالت حامل باتری‌های قدیمی در اتمسفر منطبق بوده است.
 ناسا روز دوشنبه تایید کرد که شیئی که چندی پیش از آسمان به خانه مردی در فلوریدا برخورد کرد بخشی از زباله‌های ایستگاه فضایی بوده است. 

مردی اهل فلوریدا روز ۱۸ اسفند با انتشار متنی در شبکه اجتماعی اکس گفت که یک قطعه فلزی سقف خانه‌اش را شکافته و و با گذر از دو طبقه در نزدیکی پسرش به زمین خورده است.


در همین رابطه بخوانید:
- سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا


به گفته کارشناسان، زمان و مکان برخورد این قطعه کاملا با پیش‌بینی‌های رسمی در مورد سوختن پالت حامل باتری‌های قدیمی در اتمسفر منطبق بوده است.

ناسا نیز متعاقبا ضمن بررسی این قطعا ماهیت آن را تایید کرد.

دیگر خبرها

  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • زباله فضایی سقف خانه‌ای در ایالات‌متحده را سوراخ کرد
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • برخورد زباله فضایی با خانه‌ای در فلوریدا
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • داود آزاد به صحنه می‌رود